کد خبر: ۱۰۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶

سید محمد خاتمی درگذشت سید محمد حسین (ناصر)خرازی را تسلیت گفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حاج سید ناصر خرازی را به آیت‌الله سید محسن خرازی و دکتر سید کمال خرازی تسلیت گفت. 

به گزارش آفتاب به نقل از وب‌سایت خاتمی، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محسن خرازی دامت برکاته

می‌دانم که جان واصل و دل متوکلتان همواره در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم و رضایت‌تان از مشیئت الهی تسلی‌بخش دل داغدارتان می‌باشد. ولی به سائقه ادب و ارادت بر خود فرض می‌دانم که مراتب همدلی خود را در مصیبت درگذشت برادر بزرگوارتان اعلام کنم.

از درگاه حضرت پروردگار جل و علی آمرزش و علو درجات آن فقید سعید و صبر و اجر و سلامتی بازماندگان محترم و طول عمر و دوام تأییدات جناب عالی را در خدمت به اسلام و ایران و بسط و ترویج مکتب مبارک اهل بیت مسألت می‌کنم.

عمرتان دراز و توفیق‌تان در عرصه علم و عمل مستدام باد
ارادتمند
سید محمد خاتمی
9 شهریور 1389
***
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر کمال خرازی

درگذشت اسف‌انگیز برادر بزرگوارتان موجب تأثر فراوان شد. از خداوند متعال می‌خواهم که به برکت این ایام و لیالی پر خیر، روان پاک آن عزیز را غریق دریای رحمت خود فرماید و به بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی عنایت فرماید.

صمیمانه این مصیبت را به جناب‌عالی و همه بازماندگان داغدار تسلیت عرض می‌کنم و سلامتی وجود مبارک و توفیق روزافزون‌تان را در خدمت به اسلام و انقلاب و ایران از درگاه حضرت پروردگار مسألت می‌کنم.

ایام عزت مستدام
سید محمد خاتمی
9 شهریور 1389
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین