کد خبر: ۱۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۸

محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد

تردد کلیه وسایط نقلیه در محدوده مراسم از ساعت 8 صبح جمعه ممنوع است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد در روز جهانی قدس را برای برگزاری این مراسم اعلام کرد. 

سرهنگ سید هادی هاشمی گفت: مراسم راهپیمایی روز قدس در 7 مسیر برگزار خواهد شد و از شهروندان می‌خواهیم از تردد در هسته مرکزی شهر با خودرو خودداری کنند. 

وی گفت: بر این اساس تردد خودروها از ساعت 8 روز جمعه در قسمت شمالی بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر و از شرق از خیابان ولیعصر(عج) از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) در هر 2 مسیر تردد ممنوع است. 

وی اظهار داشت: همچنین در غرب از خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، طول خیابان آزادی و انقلاب از تقاطع خیابان زارع در خیابان آزادی تا تقاطع خیابان ولیعصر(عج) در خیابان انقلاب و در جنوب نیز از خیابان جمهوری تقاطع کارگر تا تقاطع ولیعصر(عج) تردد خودروهای شخصی ممنوع است. 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در عین حال گفت: تردد در خیابان جمهوری از خیابان کارگر تا ولیعصر(عج) به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت. 

وی به محدودیت‌های توقف در مراسم روز جهانی قدساشاره کرد و گفت: بر این اساس توقف خودروها در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر هر دو مسیر به استثنای مسیر شمالی که صرفا جهت پارک اتوبوس‌های شرکت واحد اختصاص یافته ممنوع است. همچنین در خیابان‌های واقع در خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) توقف خودروها ممنوع خواهد بود. 

وی افزود: توقف خودروها در خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و خیابان‌های واقع در ضلع شمالی خیابان جمهوری حد فاصل کارگر تا خیابان فلسطین نیز ممنوع است. 

سرهنگ هاشمی گفت: در روز جهانی قدس توقف خودروها در خیابان ابوریحان حدفاصل انقلاب تا جمهوری و خیابان دانشگاه از خیابان انقلاب تا خیابان جمهوری و طول خیابان جمهوری از تقاطع کارگر تا تقاطع جمهوری - ولیعصر(عج) ممنوع است. 

به گفته وی توقف خودروها در این محدوده‌ها از ساعت 4 صبح روز جمعه تا پایان مراسم ممنوع است. 

سرهنگ هاشمی همچنین از شهروندان خواست از پارک دوبله و همچنین پارک در تقاطع‌ها خودداری کنند و بین ساعت 8تا 15 روز برگزاری مراسم از تردد با خودرو شخصی در این مسیرها اجتناب کنند. 

وی تاکید کرد: استفاده از اتوبوس و مترو برای راهپیمایان روز قدس رایگان است و لذا توصیه می‌شود شهروندان حتی‌الامکان از خودروهای شخصی استفاده نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین