کد خبر: ۱۰۷۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۷

حضور گسترده نیروهای پلیس در سطح شهر تهران، قبل از روز قدس 89

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری طرح مهار و تمرين عملياتی نيروهای پليس در نقاط حساس شهر خبر داد.

سردار حسين ساجدی‌نيا امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مهار در شهر تهران گفت: امروز نيروهای پليس در سطح شهر تهران مستقر شده‌اند. علت اين حضور نيروها به دليل تمرين‌های عملياتی است كه هر 2ماه در سطح شهر به اجرا در می‌آيد.

وی اظهار داشت: اين تمرين عملياتی به منظور تعامل هرچه بهتر بين پليس‌های تخصصی و افزايش آمادگی نيروها اجرا می‌شود و از ساعت 10 صبح امروز تا 12 ظهر شاهد حضور مأموران پليس در نقاط حساس شهر هستيم.

سردار ساجدی‌نيا افزود: طی ماه مبارک رمضان 4 طرح پليس به اجرا درآمده كه اين تمرين عملياتی نيز در تداوم اين طرح‌ها است و هدف برقراری نظم و امنيت در كلان‌شهر تهران است.

فرمانده پليس تهران گفت: نقاط حساس شهر شناسايی شده و نيروها به صورت تمرينی در اين نقاط مستقر می‌شوند.

وی اظهار داشت: آمادگی پليس برای برقراری نظم و امنيت در سطح شهر صد‌در‌صدی است و وضعيت نيروهای‌مان نيز مطلوب است.

سردار ساجدی‌نيا تأكيد كرد: برای برپايی هر چه باشكوهتر مراسم راهپيمايی روز قدس تمهيدات لازم در زمينه ترافيک، امنيت و انتظامی انديشيده شده است و پليس همه نقاط را پوشش خواهد داد. {$old_album_107028}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۲
0
0
ای كاش شما تجمع عظيم روز قدس را مهم‌تر از حاشيه‌ها كم اهميت آن نمی‌‌كرديد. متاسفانه خبرگزاری شما تنها سعی در بزرگ‌نمايی حاشيه‌ها دارد و از متن مردم و آحاد جامعه كه روحيه‌ای انقلابی دارند بی‌خبر است. اميد است كه با تغيير مشی خود جامعه را در تحقق اهداف والای انقلاب ياری كنيد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین