کد خبر: ۱۰۷۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۰

مجمع روحانیون مبارز حمله به منزل کروبی را محکوم کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله به بیت حجت‌الاسلام مهدی کروبی، تاکید کرد: بی‌تفاوتی نیروهایی که مسئول امنیت و نظم جامعه‌اند در برابر رویدادهایی اینچنین می‌تواند آثار وحشتناکی را به‌بار آورد که بیشترین لطمه آن به اصل نظام و ارزش‌ها و موازین پایه‌ای آن است.

این تشکل اصلاح‌طلب در ادامه بیانیه خود می‌افزاید: در شب مبارک قدر که بهار دعا و استغفار به درگاه حضرت حق است و نیز در آستانه روز جهانی قدس که مؤمنان نفرت خویش را از جنایات اسرائیل ابراز می‌کنند، بار دیگر ...شاهد رفتار جنایت‌آمیزی بودیم که عده‌ای تخریب‌گر و هتاک و مجهز به ادوات و ابزاری که فقط در اختیار نیروهای رسمی است از خود نشان دادند.
 
امری که تاکنون بارها اتفاق افتاده است ... که با امنیت کامل و بدون پای‌بندی به معیارهای قانونی و شرعی به اقدامات ویرانگر خود ادامه می‌دهد و متأسفانه به اعتراض دردمندانه یاران واقعی امام و دوست‌داران حق و عدل هم در این زمینه تاکنون وقعی نهاده نشده است.

حمله وحشیانه به بیت یار دیرین انقلاب و شخصیت رنج‌کشیده‌ای که عمر خود را در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و خدمت به مردم صرف کرده است یعنی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین آقای کروبی و تخریب منزل و تیراندازی به سوی آن و سردادن شعارهای وقیحانه، حادثه‌ای نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد. 

بی‌تفاوتی نیروهایی که مسؤول امنیت و نظم جامعه‌اند در برابر رویدادهایی اینچنین می‌تواند آثار وحشتناکی را به‌بار آورد که بیشترین لطمه آن به اصل نظام و ارزش‌ها و موازین پایه‌ای آن است.

مجمع روحانیون مبارز ضمن محکوم کردن این جنایت و اظهار همدردی با یاران امام به خصوص جناب آقای کروبی از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهد که بدون هرگونه تعلل و تأخیر در شناسایی عوامل این جنایت و برخورد با آنان اقدام کنند و نگذارند که بیش از این به امنیت جامعه و حیثیت اسلام و نظام جمهوری اسلامی لطمه وارد آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین