کد خبر: ۱۰۷۱۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
مدیر کل پخش شبکه 3:

برای توقف پخش "نود" توصیه‌ای نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مدیر کل پخش شبکه 3 اعلام کرد درباره متوقف شدن برنامه "نود" دستوری به ما داده نشده است و مشکل برنامه روز دوشنبه هشتم شهریورماه به نبود مدیریت صحیح عادل فردوسی‌پور در زمانبندی برمی‌گردد. 

احسان شیعه، مدیر کل پخش شبکه 3 درباره برنامه نود دوشنبه هشتم شهریورماه و شایعه متوقف شدن پخش آن به خبرنگار مهر گفت: تاکنون درباره توقف پخش برنامه 90 از سوی مدیران شبکه 3 دستوری به ما داده نشده است.

وی درباره گلایه عادل فردوسی‌پور در ارتباط با ندادن زمان بیشتر در برنامه دوشنبه شب گفت: ما قبل از هر برنامه زمان را به تهیه‌کننده اعلام می‌کنیم تا بر آن اساس برنامه‌ریزی کند. این روند همیشه در پخش زنده برنامه‌های مختلف سازمان صدا و سیما وجود دارد. در برنامه دوشنبه هشتم شهریورماه هم از قبل به عادل فردوسی‌پور زمان را اعلام کرده بودیم.

مدیر کل پخش شبکه 3 ادامه داد: فردوسی‌پور در برنامه دوشنبه شب درخواست زمان بیشتر کرده بود که ما به دلیل ویژه برنامه شبکه سحر نتوانستیم زمان بیشتری در اختیار او قرار دهیم. البته در برنامه هفته گذشته برای گفت‌و گو با علی دایی به او وقت اضافه دادیم، ولی در برنامه دوشنبه زمان کم داشتیم.

شیعه افزود: به فردوسی‌پور انتقاد وارد است، چون او زمان را مدیریت نمی‌کند و این طور نیست که هر چه پیش آید خوش آید. عملکرد فردوسی‌پور همیشه ما را با مشکل رو به رو می‌کند و این در حالی است که شبکه سه همیشه حمایت لازم را از برنامه 90 کرده است. ما زمان برنامه دوشنبه را هم کم نکردیم، چرا که از قبل زمان به او اعلام شده بود. او قدرشناس نیست و صحبت‌های او در برنامه دوشنبه غیر حرفه‌ای بوده است. اگر او نمی‌تواند مدیریت زمان داشته باشد به ما انتقاد وارد نیست.

وی ادامه داد: فردوسی‌پور از حمایت مدیران شبکه 3 سوء‌استفاده می‌کند و به برنامه نود انتقادهایی وارد است. مثلاً او یک قرارداد حقوقی را در برنامه مطرح می‌کند در حالی که طرف مقابل حضور ندارد. مطرح کردن مسائل حقوقی در یک برنامه تلویزیونی صحیح نیست، بلکه باید در دادگاه مسائل حقوقی را مطرح کرد. در مجموع نباید به کسی ظلم شود و حق و حقوق کسی پایمال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
ما فقط آنتن بستیم که دوشنبه ها برنامه 90 رو با عادل فردوسی پور ببینیم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین