کد خبر: ۱۰۷۱۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۰

خواسته شرم‌آور پدر معتاد از دختر خود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روزنامه وطن امروز، دختر 15 ساله که با پدرش گدایی می‌کرد پس از ازدواج با یک فروشنده ضایعات و خورده‌نان به خاطر مزاحمت پدر خود به دایره اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد مراجعه و از پدر خود شکایت کرد.

این دختر شکایت خود را چنین شروع کرد: «یونس دست‌بردار نبود و عاقبت او و مادرش مرا در حالی که همراه پدرم مشغول گدایی بودیم در کنار خیابان خواستگاری کردند و پدرم با خوشحالی جواب بله را گفت و همان شب نیز من و یونس با هم نامزد شدیم.»

وی که در حال حاضر در خانه شوهر با 3 برادر و 2خواهر همسرش زندگی می‌کند ادامه داد: «پدرم اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلویم پایین برود و هر روز برای‌مان ایجاد مزاحمت می‌کند. او چند سال پیش به دام موادمخدر افتاد و مادرم را نیز به دلیل تزریق موادمخدر جان خودش را از دست داد و پدرم که با این مصیبت خودش را شکست‌خورده می‌دید کارش را رها کرد و در کمتر از 10 سال تمام دار‌ و ندارمان را فروخت و دود کرد و به هوا داد.»

شاکی با اعلام اینکه پدرش هر روز به جلوی خانه پدرشوهرش می‌آید و با ایجاد مزاحمت، مقداری پول می‌گیرد گفت: «چند روز پیش با اصرار از من خواست به خانه یکی از دوستانش بروم و من هم قبول کرده همراه او رفتم؛ در آنجا وقتی متوجه شدم در ازای تحویل مقداری موادمخدر و برای مقاصد غیراخلاقی من بیچاره را به آنجا کشانده است، اشکم درآمد و فرار کردم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
قابل توجه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۳
0
0
شما آفتابی‌ها چرا این قدر سوژه‌های منفی منتشر می‌کنید. نمی‌خواهم بگویم مملکت مشکل نداره. فقط از شما سوال می‌کنم یعنی توی مملکت یک کار مثبت هم وجود نداره که منتشر کنید. لطفا صادقانه‌تر بامسائل روبه‌رو شوید.
ناشناس
|
Cambodia
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۴
0
0
اتفاقا این سایت آفتاب به مشکلات خوب می‌پردازه به کارهای مثبت هم که تعدادشون کم هست رو هم میگه. قابل توجه عزیز پیام گذار قبلی

این چنین خبرها خوبه پخش شه تا این دولت مردها هی نیان تو صدا وسیما بگن هیچ مشکلی نیست همه‌‌چی داره بر وفق مراد پیش میره!
این مشکلات ول کردن چسبیدن به ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین