کد خبر: ۱۰۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴

جشن گلريزان در پاكدشت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مراسم جشن گلريزان با هدف جمع آوري كمكهاي نقدي مردمي در جهت آزادي زندانيان جرائم غيرعمد در تالار امام رضا (ع) شهرستان پاكدشت با حضور مديرعامل ستاد ديه استان تهران برگزار شد .


به گزارش خبرنگار آفتاب در پاكدشت مديرعامل ستاد ديه استان تهران در اين مراسم گفت : در سال گذشته 57 پرونده در شهرستان پاكدشت در مورد جرائم غير عمد بررسي و با مبلغي بالغ بر 310 ميليون تومان مختومه شده است. 

محمد ناصر افزود : در سال گذشته 614 فقره پرونده جرائم غيرعمد در استان تهران بررسي شده و توانسته ايم با تلاش همكاران مددكار با مبلغي بيش از 44 ميليارد ريال آنها را مختومه كنيم ؛ كه كمك 43 ميليارد ريالي مردم خير و گذشت اولياي دم و شاكيان نقش بسيار مهمي در انجام اين كار داشته است . 

حجت الاسلام لزومي امام جمعه شهرستان پاكدشت نيز ضمن تبريك فرارسيدن ماه رمضان گفت : كمك بايد فقط براي رضاي خدا باشد و وقتي انسان براي رضاي خدا كمك كند خدا نيز چند برابر به او خواهد داد و چه كمكي زيباتر از اين كه بتوان يك انسان را كه ناخواسته در زندان بسر مي برد آزاد كرد. 

وي ملت ايران را يك ملت شريف و بشردوست دانست و از همه مردم خواست تا با كمكهاي نقدي خود به زندانيان بي گناه ، آنان را به كانون گرم خانواده هايشان برگردانند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین