کد خبر: ۱۰۷۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۴
کوهكن، عضو هيأت رئيسه مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب:

مردم همچنان بلاتكليف تعطيلات عيد فطر

نمايندگان فردا هم تعطيلات عيد فطر را بررسی نمی‌كنند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: محسن كوهكن عضو هيأت رئيسه مجلس در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درباره روند بررسی طرح تعيين اختيارات دولت در كاهش ساعت كار در ماه رمضان و افزايش تعطيلات عيد فطر اظهار داشت: در جلسه امروز مجلس برای تغيير نوبت دستور اين طرح رای‌گيری كرد و نمايندگان هم با اين تغيير دستور موافقت كردند اما رياست جلسه كه با آقای ابوترابی‌بود تشخيص داد به خواست نمايندگان عمل نشود. 

وی ادامه داد: دليل اين تشخيص رئيس مجلس خدشه‌ای است كه در بررسی اين طرح فوريتی در كميسيون مربوطه به‌وجود آمده است. 

كوهكن يادآور شد: عده‌ای معتقد هستند كه اين طرح طبق آئين‌نامه مجلس بايد 10 روز در كميسيون اصلی و فرعی مورد بررسی قرار گيرد اما كميسيون اجتماعی پيش از آنكه مهلت 10روزه به پايان برسد طرح را به هيأت رئيسه داده است. 

وی گفت: عده ديگری از نمايندگان هم معتقدند كه از آنجا كه طرح فوريتی بوده است نيازی به استفاده از 10 روز تعيين شده در آئين‌نامه نيست و امكان اينكه با تغيير نوبت دستور كاری مجلس بررسی شود وجود دارد. 

عضو هيأت رئيسه مجلس خاطرنشان كرد: قرار است اين بحث در جلسه هيأت رئيسه مورد بررسی قرار گيرد كه آيا مجلس می‌تواند با تغيير دستور طرح مذكور را در جلسه فردای مجلس بررسی كند يا خير. 

كوهكن گفت: با توجه به دستور كار فردای مجلس بعيد است اين طرح بدون تغيير دستور و در نوبت خود بررسی شود و زمان به بررسی آن برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
..چرا ميخواهند روز ملی شدن نفت را ازتقويم حذف کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۷
0
0
نمي دانم اين چه ديدگاهي است كه تعطيلات ملي حذف و به تعطيلات مذهبي اضافه شود ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین