کد خبر: ۱۰۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۰
در ضیافت افطار نیروی انسانی سپاه ویژه جانبازان و خانواده‌های آنان

سردار جعفری: در جنگی همه‌جانبه و بسیار شدیدتر از همیشه با دشمنان هستیم

بعضی فکر می‌کنند دوران انقلابی‌گری به پایان رسیده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده کل سپاه گفت: امروز همان حوادث صدر اسلام در حال تکرار است و آن چه مهم است این است که خانواده شهدا و جانبازان رسالت خود را بشناسند و بدانند امروز اهمیت ایفای نقش سازنده کمتر از زمان دفاع مقدس نیست. 

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در ضیافت افطار نیروی انسانی سپاه ویژه جانبازان و خانواده‌های آنان، با بی‌نظیر خواندن روند مقابله کنونی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی، حرکت رو به‌رشد نظام اسلامی را در سال‌های اخیر بسیار پرشتاب، هدفمند و رو به‌جلو توصیف کرد و گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس سختی‌های بسیار زیادی را متحمل شد، اما نباید تصور شود که دوران ایثار و فداکاری تمام شده است. چراکه ما امروز در جنگی همه‌جانبه، مستقیم و بسیار شدیدتر از همیشه با دشمنان هستیم.

وی افزود: امروز همان حوادث صدر اسلام در حال تکرار است و آن چه مهم است این است که خانواده شهدا و جانبازان رسالت خود را بشناسند و بدانند امروز اهمیت ایفای نقش سازنده کمتر از زمان دفاع مقدس نیست و بدون تردید، دغدغه ما برای ارائه مسیر انقلاب تا زمانی که در قید حیات هستیم مایوس کننده دشمنان و مایه تثبیت و اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی خواهد بود. 

جعفری با بیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند دوران انقلابی‌گری به پایان رسیده است، تصریح کرد:  این یک اشتباه بزرگ است چون بنا به فرمایش امام (ره) ما هنوز در ابتدای راه هستیم و امروز بازماندگان دوران طلایی حماسه و ایثار دفاع مقدس کماکان پابرجا و مقاوم ایستاده‌اند تا رسالت انقلابی خود را انجام دهند و نظام اسلامی به اهداف الهی خود نزدیک تر کنند. 

وی گفت: فتنه‌ای (حوادث بعد از انتخابات) که سال قبل سعی در به چالش کشیدن ساختار جمهوری اسلامی داشت، به مراتب از 8 سال دفاع مقدس خطرناک‌تر بود. جنگ 8ساله باعث صدور انقلاب شد اما فتنه سال قبل لطمه‌های بزرگی به حیثیت انقلاب وارد کرد و در چنین شرایطی بازماندگان جنگ نباید در مقابل دشمنی‌ها، انحرافات و غرض‌ورزی‌ها سکوت کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
..بجای دشمن تراشی داخلی و خارجی در راه بکار گيری همه ملت باشيم ؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین