کد خبر: ۱۰۷۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۲

صادق خرازی در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: صادق خرازی دیپلمات نامدار دوران جنگ، سازندگی و اصلاحات، در شرایط بحرانی جسمی قرار دارد و هم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران با زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کند. 

به گزارش آفتاب، تیم پزشکی نام‌برده از وضعیت جسمی و خطراتی که زندگی وی را تهدید می‌کند سخن می‌گوید. 

یکی از پزشکان وی مدعی است كه صادق خرازی طی 3 سال گذشته به سرطان لنفوم، نارسایی شدید قلبی و بیماری مزمن ریوی ناشی از آلودگی به مواد شیمایی دوران دفاع مقدس مبتلا می‌باشد و چندین عمل جراحی بر روی وی در ایران وخارج از کشور انجام گرفته است. 

از صادق خرازی آثار و اقدامات فروانی باقی مانده است؛ به گونه‌ایی که به اعتراف همگان وی از کارآمدترین سیاستمداران ایران و عمل گرا ترین دبپلمات‌های جمهوری اسلامی ايران محسوب می‌شود.
 
وی با روی کار آمدن محمود احمدی‌نژاد از مسئوليت سیاسی حذف شد، ولی به دلیل برخورداری از موقعیت‌های سیاسی و فردی از یک دیپلمات شناخته شده در عرصه مناسبات بین‌المللی به یکی از سیاست‌مداران داخلی که از همفکران محمد خاتمی و جریان اصلاح طلبی بود، تبدیل شد. 

همکاران ما از روز های سخت زندگی و درمانی صادق خرازی به نیکی یاد می‌کنند که طی سالهای اخیر و در عین معالجات و مداوا و مدارا با این وضعیت جسمی، همواره در عرصه سیاسی و علمی و تحلیلی فعالیت‌های چشمگیری را از خود نشان داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
از خداوند برای این قهرمان و عالم به امور سیاست که عمری را برای پیشرفت کشور صرف نمود شفای عاجل می طلبیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۶
0
0
اللهم شفع کل مریض خدا شفا دهد به این رزمنده عزیز
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین