کد خبر: ۱۰۷۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۵

100 نماینده خواستار استیضاح حاجی‌بابایی هستند

استیضاح حتمی و اعلام وصول خواهدشد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس از افزایش تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به عدد 100 خبر داد. 

یونس اسدی نماینده مشکین شهر در مجلس در گفت‌و گو با خبرنگاران با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به حدود 100 امضا رسیده است، گفت: این استیضاح حتمی و اعلام وصول خواهدشد.

وی افزود: هم اکنون آموزش‌و پرورش در حال مضمحل شدن است و اگر به آن رسیدگی نشود، وضعیت خراب‌تر می‌شود. اعتراضات مربوط به استخدام‌ها سوء‌مدیریت مشکل بودجه و... از دلایل این استیضاح است.

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس همچنین از تقدیم طرح تحقیق و تفحص از مجلس توسط خودش خبر داد و نسبت به عدم اعلام وصول آن انتقاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۸
0
0
با سلام افتاب عزیز! من یک مدیر دبستان روستایی در شهریار 1 هستم. طرحی آمده به نام طرح مجتمع آموزشی مدارس روستایی سه مقطع ابتدایی -راهنمایی و دبیرستان. در این طرح هر 6مدرسه البته زیر جمعیت 1000 نفر با یک مدیر اداره می‌شوند. مدیران فعلی حذف و به معاون تغییر می‌یابند. این یعنی نادیده گرفتن بیش از ده‌ها هزار مدیر در مدارس روستایی که عمری تجربه ودانش کسب کرده‌اند وایجادسرخوردگی وبی انگیزه کردن آنها ودر نهایت ضربه زدن به تعلیم وتربیت مدارس روستایی و تبیض آموزشی بین شهر وروستا. آنها در بخش‌نامه خود دلیل اجرای این طرح را برقراری عدالت اجتماعی می‌دانند که این دقیقا برعکس آن است. اصلا آموزش وپرورش شده افتضاح. دفترداران را تبدیل به معاونان اجرایی کردن. واقعا مجلس باید یک کاری بکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین