کد خبر: ۱۰۷۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۰

دستگیری 1100 نفر در هرمزگان به جرم حمل مواد مخدر

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در 5 ماه نخست امسال، بیش از 21 تن انواع مواد مخدر کشف و یک‌هزار و 100نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

سید احمد خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرکز ویژه پلیس انهدام باندها و دستگیری توزیع کنندگان است، اظهار داشت: در سایه تدابیر ارزنده و تمرکز ویژه بر مقابله قاطع با سوداگران مرگ، در پنج ماه نخست سال،بیش از 21 تن انواع مواد مخدر کشف و یک‌هزار و 100 نفر نیز دستگیر شده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و 19 نفر در اجرای 260 طرح مقابله با خرده فروشی و 89 نفر دیگر نیز توزیع کننده بوده‌اند. 

وی تصریح کرد: طی این مدت علاوه بر انهدام 31 باند و دستگیری عوامل اصلی آن، پنج قبضه سلاح جنگی، 214 دستگاه خودرو، یک فروند قایق موتوری و 16 هزار لیتر اسیدهای پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تفکیک انواع مواد مخدر مکشوفه، اظهار داشت: 17.5 تن تریاک، 26 کیلوگرم کراک، 59 کیلوگرم هرویین، 3 هزار و 484 کیلو حشیش، 73 کیلوگرم شیشه و سایر مواد مخدر صنعتی و همچنین 3 هزار و 119 قرص روانگردان، مجموع مواد مخدر کشف شده در استان است.

خدایی همچنین از کاهش هشت درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و دلیل این امر را نیز افزایش تدابیر پلیس در انسداد مرزها اعلام کرد.

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به اینکه تغییر الگوی مصرف مواد مخدر و روی آوردن باندهای توزیع به پخش مواد مخدر خطرناک از جمله شیشه هشدار داد: اثر ویرانگر این قبیل مواد که به سرعت به نابودی فرد مصرف کننده می‌انجامد لزوم هوشیاری بیش از پیش را می‌طلبد و خانواده‌ها مراقب باشند فرزندان آنان گرفتار تبلیغات دروغین عوامل سوداگر قرار نگریند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین