کد خبر: ۱۰۷۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۰
دومین شکست فوتبال کره‌جنوبی از ایران در یک هفته اخیر

تیم نوجوانان ایران، کره‌جنوبی را شکست داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  تیم فوتبال نوجوانان که برای انجام بازی دوستانه به کره‌جنوبی رفته بود، این تیم را یک بر صفر شکست داد. 

ایران که مدافع قهرمانی نوجوانان آسیا است و در دوره قبل مسابقات جهانی حضور داشته است، برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود، خود را آماده می‌کند. 

سایت فدراسیون فوتبال از این بازی که در سئول و زیر باران شدید برگزار شد، گزارش داده است. 

جمعه 19 شهریور 1389 

زمین شماره یک کمپ تیم‌های ملی سئول
تماشاگر:2000نفر
گل: سردار آزمون (دقیقه 60) 

اسامی تیم ایران: میثم لباف، ساسان رجب‌زاده‌ف محمدحسین کنعانی (از دقیقه 85جلال عبدی، داود بهادری، بهمن جهان‌تیغ( از دقیقه 45 وحید نجفی)‌، آرمین ناصری‌نژاد‌، امیرحسین کریمی( از دقیقه 45 امیر عباس آئینه‌چی)، مهدی مهدی‌پور‌، علی علیپور، سردار آزمون( از دقیقه 80 سیاوش حق نظری)، مازیار حسین نشتایی 
سرمربی ایران: اکبر محمدی

باران شدید سئول در کمپ تیم‌های ملی کره جنوبی، فرصت خوبی بود تا بازیکنان نوجوان ایران شرایط بازی در هوای بارانی را تجربه کنند. 

کره‌ای‌ها با سیستم 2-4-4 به میدان آمده بودند و از لحاظ فیزیکی با بازیکنان ایران متفاوت بودند؛ به‌نظر می‌رسید آنها از بازیکنان زیر 19 و 18 استفاده کرده بودند.
 
ایران با سیستم 3-3-4 بازی را هجومی آغاز کرد اما حریف با بستن بازی سعی در از کار انداختن سردار آزمون و مازیار حسین نشتایی و علی علیپور داشت.
 
باران در نیمه اول شدت زیادی نداشت، اما در نیمه دوم سیل آسا بود. 

در نیمه اول دو تیم بیشتر به محک زدن یکدیگر پرداختند وکره‌ای‌ها بودند که سعی می‌کردند با ضد حملات به گل برسند. آنها در یکی دو صحنه، از جناحین نفوذ خوبی داشتند که با در خشش دروازه بان ایران نتیجه‌‌ای نگرفتند. 

در نیمه دوم سرمربی ایران با 3 تغییر، سیستم بازی را عوض کرد و این بار ایران با این که باران شدت گرفته بود، حملاتش را افزایش داد.سردار آزمون که در نیمه اول به شدت کنترل می‌شد، در نیمه دوم ستاره بازی بود و در یک ریباند از پشت محوطه جریمه تک گل بازی را به ثمر رساند. 

نفوذ مازیار حسین نشتایی از جناح چپ با گذشتن او از دو مدافع کره ای همراه شد. زمانی که او قصد داشت تا توپ را روی دروازه ارسال کند تا علیپور از این توپ استفاده ببرد، مدافع سوم توپ ارسالی را بلوکه کرد و سردار آزمون از راه رسید و از پشت محوطه جریمه تک گل بازی را به ثمر رساند. 

ایران می‌توانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد اما بدشانسی به خصوص در ضربه امیر عباس آیینه‌چی در دقایق پایانی مانع رسیدن ایران به گل دوم شد.
 
پس از گل اول، بازیکنان کره که خانواده‌های‌شان دسته‌جمعی برای تشویق‌شان آمده بودند‌، روی دروازه ایران فشار آورند که مدافعین و دروازه بان ایران اجازه گلزنی ندادند.

کره هم یک پنالتی دقیقه 70از دست داد. 

بازی دوم ایران روز دوشنبه 22 شهریورماه ساعت 15 به وقت سئول در زمین شماره یک ورزشگاه کمپ تیم‌های ملی کره‌جنوبی انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین