کد خبر: ۱۰۷۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹

6 نفر در آمریکا، به‌دلیل عدم پخت صحیح تخم مرغ، به قتل رسیدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردی در شرق کنتاکی، به‌دلیل اینکه همسرش تخم مرغ صبحانه اش را درست نپخته بود، 6 نفر از جمله خودش را کشت.

آسوشیتدپرس نوشت: استنلی نیس 47 ساله در آشپزخانه برای صرف تخم مرغ نشسته بود که همسرش تامی جلوی او تخم مرغی را گذاشت که درست آنرا نپخته بود و این موضوع خشم وی را برانگیخت و باعث شد تا استنلی اسلحه شکاری اش را روی سر همسرش گذاشته و ماشه را بچکاند.

به گفته پلیس این حادثه در منطقه بریثیت در محل اسکان خانه های سیار (کاروان) رخ داد.

شری آن، فامیل دو تن از قربانیان که شاهد تیر اندازی استنلی بوده می گوید چون تامی مطابق میل استنلی تخم مرغ مورد علاقه اش برای صبحانه را درست نکرد باعث این مصیبت شد.

به گفته شری آن، وقتی تامی ابتدا از دست استنلی گریخته و وارد خانه سیار همسایه بغلی شد، شوهرش خشمگین تر شده و وارد تریلر همسایه شده و ضمن کشتن تامی، دختر خوانده و سه نفر از شاهدان را با ضربات گلوله به قتل رساند.

شری آن رابینسون می گوید خواهر و دختر خاله اش بدست استنلی کشته شدند. قاتل تنها دتر خود را نکشت و اجازه داد تا فرار کند و بعد آن ها پلیس را از ماجرا با خبر کردند.

پلیس تایید کرد که حادثه در ساعت 11:35 صبح به وقت محلی در جامعه مونت کارمل که در خانه های کاروان و سیار زندگی می کنند رخ داد که ظاهرا تخم مرغ مورد علاقه استنلی کاملا پخته و داغ نشده بود و این موضوع باعث عصبانیت او گردید. بریثیت که قتل در آنجا رخ داد 16 هزار نفر جمعیت داشته و در 90 مایلی جنوب شرق لکزینگتون قرار دارد.

جودی سیمز از پلیس منطقه می گوید قاتل از 12 گلوله استفاده کرده وبا کشتن 5 نفر نهایتا خودکشی کرد.

سندرا نیس 54 ساله، دنیس ترنر 31 ساله، سندرا استرانگ 28 ساله، تامی کیلبورن 40 ساله و ترزا فوگیت 30 ساله بعلاوه قاتل قربانیان این حادثه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین