کد خبر: ۱۰۷۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸

نماینده مجلس خبرگان: حمایت از رهبری، حمایت از امام زمان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز لبه تیغ پیکان حملات دشمن متوجه ولایت فقیه شده و از آنجایی که حمایت از مقام معظم رهبری حمایت از امام زمان (عج) است، موضع‌گیری اعضای مجلس خبرگان در اجلاس پیش رو حول دفاع از اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خواهد بود. 

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری اظهار داشت: امروز لبه تیز پیکان حملات دشمن به سمت ولایت فقیه متوجه شده و بر همین اساس موضع‌گیری اعضای مجلس خبرگان در اجلاس پیش‌رو حول دفاع از اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که در اجلاس شش ماه قبل گزارش کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان توسط اینجانب به عنوان سخنگوی این کمیسیون قرائت شد، بر مدیریت عالی و مدبرانه رهبری در جریان فتنه سال 88 تأکید شد، موضع‌گیری مجلس خبرگان در اجلاس آتی نیز حول محور دفاع از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه متمرکز است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایحان شرقی افزود: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دفاع از ولایت فقیه رضایت الهی را به‌دنبال دارد و امروز حمایت از مقام معظم رهبری، حمایت از امام زمان (عج) است. 

وی با بیان اینکه امروز لبه تیز پیکان حملات متوجه ولایت فقیه شده است، تصریح کرد: این آماج حمله از گذشته وجود داشت ولی در ماه‌های اخیر با شدت بیشتری ادامه دارد، دلیل این امر هم روشن است، دشمن متوجه شده با وجود ولی فقیه و مدیریت و رهبری ایشان نمی‌تواند هیچ آسیب جدی به کشور و نظام اسلامی وارد کند از این رو تمام هجمه‌ها و حملات خود را متوجه ایشان کرده است و این مسأله لازمه دفاع از رهبری را بیش از پیش ضروری می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین