کد خبر: ۱۰۷۸۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۴

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش در مورد مشاهده کارنامه نتایج نهایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و چگونگی مشاهده کارنامه نتایج نهایی و همچنین اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون سراسر سال 1389 اطلاعیه‌ای داد. 

سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه آورده است: به اطلاع آن دسته از داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی پنج‌گانه آزمون سراسری سال 1389 که با توجه به نتیجه آزمون مذکور مجاز به انتخاب رشته شده و در زمان مقرر به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام و آنها را در فرم انتخاب رشته الکترونیکی درج کرده‌اند، می‌رساند که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای این عزیزان ترتیبی اتخاذ گردیده که:

1- نتیجه نهایی آزمون سال 1389 در قالب کارنامه تنظیم و کارنامه مذکور از روز دوشنبه 5-7-1389 روی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان به نشانی فوق، از وضع علمی خود در کد رشته محل‌های انتخابی مطلع شوند و از کارنامه خود پرینت تهیه کنند.

2- فهرست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصلی نیمه متمرکز در روز یکشنبه 18-7-89 از طریق سایت اینترنتی این سازمان منتشر خواهد شد.

بنابر این همه متقاضیان رشته‌های تحصیلی ذیربط، لازم است براساس اطلاعیه مربوط که به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان، بر روی سایت اینترنتی سازمان قرار داده خواهد شد، برای شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه، آزمون عملی و سایر مراحل گزینش اقدام کنند.

داوطلبان می‌توانند سوال یا سوالات خود را با بخش پاسخ‌گویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین