کد خبر: ۱۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۶

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون ارشد علوم پزشکی از فردا آغاز می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی از روز سه‌شنبه 23 شهریورماه، از انتشار کارنامه آزمون و پاسخنامه داوطلبان خبر داد.

دکتر جبرائیل نسل سراجی با بیان اینکه کلیه پذیرفته‌شدگان باید برای ثبت‌نام براساس رشته و دانشگاه محل قبولی، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از 23تا 24 شهریور ماه به مدت دو روز به اداره آموزش دانشگاه‌های پذیرفته شده مراجعه کنند، اظهارکرد: اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان صرفا بر اساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته‌شدگان به صورت مستقل توسط دانشگاه‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: داوطلبان آزمون ارشد رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند برای مشاهده کارنامه و پاسخنامه خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه عدم مراجعه و ثبت‌نام هر یک از پذیرفته‌شدگان در زمان‌های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد،‌ گفت: پذیرفته‌شدگانی که پس از زمان ثبت‌نام در دانشگاه، انصراف دهند یا جهت ثبت‌نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد این مقطع را ندارند.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی با رقابت 43 هزار و 855 داوطلب در51 رشته و27 حوزه امتحانی در طی روزهای 27 و 28 خرداد ماه سال جاری برگزار شد که در نهایت بیش از 2 هزار و 700 نفر درآزمون امسال پذیرفته شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین