کد خبر: ۱۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۷

در اعتراض به هتک حرمت قرآن؛ بازار تهران چهارشنبه صبح تعطیل اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در محکوم نمودن هتک حرمت قرآن و سوزاندان کتاب مقدس مسلمانان توسط برخی شهرندان آمریکایی در سالروز 11 سپتامبر، طی صدور بیانیه‌ای صبح چهارشنبه هفته جاری را در بازار تهران تعطیل اعلام کرد. 

در این بیانیه آمده است: جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار این هتک حرمت را محکوم و به پیشگاه حضرت بقیة‌الله الاعظم و عموم قرآن دوستان و ارادتمندان به ساحت این کتاب آسمانی تسلیت می‌گوید و در همین راستا بازار تهران در روز چهارشنبه ‌‌٢٦ /‌‌٦ /‌‌٨٩ تا ساعت ‌‌٣٠ /‌‌١٠ تعطیل و کسبه در مسجد حاج سید عزیزالله اعتراض خود را به گوش سران اسکتبار جهانی خواهند رساند.

با وجود عقب نشینی کشیش کلیسای ایالت فلوریدای آمریکا از تصمیم خود در مورد "سوزاندن قرآن همزمان با سالگرد یازدهم سپتامبر"، گروهی از افراد معمولی، دست به این عمل زده و کتاب مقدس مسلمانان را پاره کرده و به آتش کشیدند. 

همزمان یک شهروند آمریکایی، با اعلام قبلی در محل بازسازی برج‌های دوقلوی نیویورک حضور یافت و در مقابل چشم مردم و دوربین‌های خبرنگاران، صفحات یک قرآن را پاره کرده و با فندکی که از جیب خود بیرون آورد، به آتش کشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین