کد خبر: ۱۰۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵

300 مقام چینی به علت تفریح هنگام کار، دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری دولتی چین امروز(سه‌شنبه) اعلام كرد‌، یک جریان جلوگیری از فساد در شمال چین دریافته كه حدود 300 نفر از مقامات محلی ساعات كاری خود را در اتاق‌های ماساژ‌، حمام و بار می‌گذرانند.

خبرگزاری شینهوا اعلام كرد‌: از میان 296 مقام دستگیر شده در استان شائونشی‌، 79 نفر از آنان تنزل مقام یافته یا اخراج شده‌اند. این در حالی است كه مابقی با مجازات روبه‌رو هستند.

طبق گزارش این خبرگزاری، یكی از افسران ارشد پلیس استانی كه در حین ماساژ در یک حمام دیده شد و یكی از روسای یک بیمارستان طراز اول در شائونشی كه در حین یک بازی چینی در یک چایخانه دستگیر شد، نیز در بین این افراد بودند.

خبرگزاری شینهوا، به نقل از یوان چونكینگ، یكی از مقامات برجسته استانی گزارش كرد:‌ در حال حاضر تیم مقامات ما در استان شائونشی اساسا خوب است‌، اما ما هنوز با شیوه كار كردن آنها مشكل داریم.

وی افزود: بزرگترین مشكل ما تن‌آسایی و فعالیت‌های خورد و خوراك و تفریحی آنهاست.

تحقیقات در مورد فساد مالی در چین بارها حضور رهبران حزب كمونست را در فعالیت‌های نامشروع كه معمولا در ارتباط با اسراف اموال عمومی در راه تفریحات‌شان است، آشكار كرده است.

لی یوانچائو‌، یكی از رهبران بلند پایه حزب ملی سال گذشته در مورد احتمال اعمال تادیبی در مورد مقامات حزبی كه در "اماكن پست" رفت و آمد داشته و محافظان شخصی زن دارند هشدار داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین