کد خبر: ۱۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۹
لیگ قهرمانان آسیا

ذوب‌آهن برابر پوهانگ کره به پیروزی رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تنها نماینده باقی مانده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی به پیروزی رسید.

تیم‌های ذوب‌آهن ایران و پوهانگ استیلرز کره‌جنوبی از ساعت 18:30 امروز چهارشنبه برگزارکننده دیداری در چارچوب دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودند.

این دیدار که در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم ذوب‌آهن ایران انجامید. 

تک گل تیم ذوب‌آهن را در نیمه اول ایگور کاسترو در دقیقه 17 به ثمر رساند و تیمش را با پیروزی به رختکن فرستاد.

ذوب‌آهن در نیمه دوم با گل دقیقه 55 "موتا" غافلگیر شد و از این زمان به بعد به تقابل با دفاع پرتعداد تیم کره‌ای پرداخت که به نتیجه تساوی یک بریک راضی بود.

شاگردان ابراهیم زاده بی مهابا حمله می کردند تا اینکه در دقیقه 76 مدافع تیم کره ای،جانگ هونگ یون روی ایگور کاسترو در محوطه جریمه تیمش مرتکب خطا شد تا داور در سوت خود به نشانه خطا بدمد.

ضربه پنالتی را مهدی رجب‌زاده به تور دروازه چسباند و تیمش را بازهم پیش انداخت. 

این نخستین گل آسیایی مهدی رجب‌زاده با پیراهن ذوب‌آهن بود. او در فصل 2010 لیگ قهرمانان آسیا 5 گل برای تیم مس کرمان زده بود. 

با این نتیجه تیم ذوب‌آهن با اندوخته‌ای تقریبا مطمئن هفته آینده در ورزشگاه استیل یارد شهر پوهانگ به مصاف حریف کره ای خود می رود تا برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند. 

تیم فوتبال ذوب‌آهن با ترکیب شهاب گردان، سیدمحمد حسینی، محمد علی احمدی، فرشید طالبی (محمد صلصالی - 2+90) ، محمد قاضی (جلال رافخایی - 76) ، شاهین خیری، سید احمد پور، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب زاده، اسماعیل فرهادی (سینا عشوری - 1+90) و ایگور کاسترو به مصاف تیم پوهانگ کره‌جنوبی رفت.

قضاوت دیدار ذوب‌آهن ایران - پوهانگ کره جنوبی برعهده مسعود محمد عبدالله الهلالی از عربستان بود. او در این بازی به فرشید طالبی محمد قاضی از تیم ذوب‌آهن و کیم تائه سو و جانگ هونگ یون کارت زرد نشان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین