کد خبر: ۱۰۸۶۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۳
بنایی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه:

مردم چشم‌انداز روشنی از آینده خود ندارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از تاخیر دولت در اجرای قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها و شفاف نبودن شیوه اجرای آن، گفت: مردم در حال حاضر چشم‌انداز روشنی از آینده خود ندارند.

علی بنایی نماینده قم، با انتقاد از عدم روشن شدن شیوه هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی دولت و تاخیرهای چندین‌باره برای اجرای این قانون گفت: بنا بود که دولت درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از 6ماهه دوم سال برای اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها هزینه کند و در جلسه مشترک مجلس و دولت که در ماه رمضان بر گزار شد رئیس‌جمهور تاکید داشت که این قانون را از ابتدای مهرماه اجرایی می‌کند.

به گفته وی بحث هدفمندکردن یارانه‌ها برای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم قصد دارند زندگی خود را طبق هدفمند کردن یارانه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در همه خانواده‌ها حالت تحیر وجود دارد و مردم در مورد شیوه اجرایی شدن یارانه‌ها دلشوره دارند و این دلشوره تنها در صورتی از بین می‌رود که شیوه و زمان اجرای این قانون مشخص شود.

بنایی معتقد است که مردم در حال حاضر نسبت به آینده خود چشم‌انداز روشنی ندارد و در تصمیم‌گیری‌های خود بلاتکلیف هستند و هر‌چه که به مردم مربوط می‌شود باید از سوی مسئولان روشن شود.

وی در پایان با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، خاطرنشان کرد: این تاخیرها به میزان نگرانی‌های مردم می‌افزاید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین