کد خبر: ۱۰۸۶۸۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳

افشای حاشیه‌ای جدید از همایش ایرانیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با وجود گذشت بیش از یک ماه از همایش پر حاشیه ایرانیان خارج از کشور، هنوز حرف‌و حدیث‌ها و خبرهای مختلف از حواشی آن منتشر می‌شود.

هفته نامه «یالثارات» در شماره جدید خود نوشته است: شنیده شده بیش از 700 نفر به همایش ایرانیان دعوت شده بودند، اما بیش از 250 نفر از دعوت‌شدگان به محض آمدن آقای احمدی‌نژاد از سالن خارج شدند که گویا همه آنها معترض به این حضور بوده‌اند! و خیلی از آنها حتی محل استقرار خود در سه هتل بزرگ تهران که برایشان در نظر گرفته شده بود را ترک کرده به خانه‌های اقوام خود رفته‌اند.

در این راستا شنیده شده بسیاری از مدعوین با این شرط که در همایش اثری از رئیس‌جمهور نخواهد بود حاضر به شرکت در آن شده‌اند!

برخی مدعوین این همایش اظهار داشته‌اند از همان ابتدای استقرار در هتل محل اقامت، متوجه دعوا و رقابت وزارت خارجه با دفتر ریاست جمهوری شده‌اند و ظاهراً این دعوا و اختلاف آنچنان بالا می‌گیرد که کارمندان وزارت خارجه کار را رها کرده و بعد از مدتی کارمندان ریاست جمهوری عهده‌دار مسئولیت آنها می‌شوند.

گفته شده عمده‌ترین صحبت بین کارمندان وزارت خارجه و کارمندان ریاست جمهوری که در ارتباط با مسافران این همایش قرار داشته‌اند، پرس‌و جو درباره تحصیل در خارج بوده است! که ظاهراً این خواهش و درخواست‌ها آنچنان بالا می‌گیرد که یکی از مهمانان با صدای بلند فریاد می‌زند: «مگر ما بنگاه بورس تحصیلی داریم؟»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین