کد خبر: ۱۰۸۷۰۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۶
علی عزتی، نماینده دهلران در مجلس هشتم شورای اسلامی:

وزیر نیرو اولین قربانی سخنان احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام خبر استیضاح وزیر نیرو گفت: «به مردم کشورمان اطمینان می‌دهم که مجلس همچنان در راس امور است و قطعا با استیضاح وزیر نیرو این عمل بیش از پیش به اثبات خواهد رسید.»

علی عزتی نماینده دهلران در ارتباط با آخرین روند استیضاح وزیر نیرو، گفت: «استیضاح وزیر نیرو توسط تمامی اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس پیگیری می‌شود که بیش از 50 امضا و 18 محور دارد که امضا کنندگان این طرح همچنان در حال افزایش هستند».

به گفته وی با وجود رایزنی‌ها، طراحان قانع نشدند و نمایندگان امضا کننده این استیضاح روز یکشنبه چهارم مهر پس از بازگشایی مجلس پیگیر این استیضاح هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با بیان اینکه در مجلس هشتم استیضاح وزیران مختلفی مطرح بوده که به سرانجام نرسیده است، گفت: «طرح استیضاح مجید نامجو وزیر نیرو توسط کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی به مجلس ارائه می‌شود و پشتوانه کار تخصصی و کارشناسی دارد».

عزتی تاکید کرد: «به مردم کشورمان اطمینان می‌دهم که مجلس همچنان در راس امور است و قطعا با استیضاح وزیر نیرو این عمل بیش از پیش به اثبات خواهد رسید».

این عضو کمیسیون کشاورزی تاکید کرد؛ طراحان استیضاح به هیچ وجه حاضر به برگزاری نشست با وزیر نیرو نخواهند بود و به طور شفاف در پی استیضاح نامجو هستند .

نماینده دهلران ادامه داد: محورهای استیضاح در رابطه با عملکرد نامجو است .وزیر نیرو باید فردی باشد که به ابعاد مختلف وزارت نیرو آشنایی داشته و از نظر مدیریتی هم توان اداره وزارتخانه را داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام اظهار داشت: «امروز در واقع وزارت نیرو متلاشی شده و معاونین ناهمگونی که آقای نامجو مشخص نیست آنها را از کجا آورده جای مدیران کار آزموده را گرفته‌اند و حتی مصوبات دولت را هم اجرایی نمی‌دانند».

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس از زمان اعلام وصول نامه استیضاح در مجلس وزیر مربوطه 10 روز زمان خواهد داشت تا در صحن علنی مجلس حضور یابد و از عملکرد خود دفاع کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین