کد خبر: ۱۰۸۷۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱

قراردادهای پیمانی پرستاران، به دلیل پوشش نامناسب لغو شد

با وجود نظارت دفاتر پرستاری، اما واحدهای گزینش فعال شده‌‌اند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: تعدادی از پرستاران پیمانی بیمارستان امام خمینی از سوی گزینش لغو قرارداد شده‌اند. 

محمد شریفی‌مقدم افزود: با وجود اینکه دفاتر پرستاری به شدت نسبت به پوشش و حجاب پرستاران سخت‌گیر است اما از سال گذشته و اوایل سال 89 گزینش دانشگاه علوم پزشکی تهران بی‌دلیل و به بهانه پوشش نامناسب تعدادی از پرستاران را لغو پیمانی کرده است. 

وی ادامه داد: پرستاران همانند کارمندان مشاغل دیگر در شرایط معمولی کار نمی‌کنند و به دلیل رسیدگی به بیماران ممکن است پوشش آنها دچار مشکل شود و این در حالی است که نسبت به سایر گروه‌های شاغل در بیمارستان حجاب خود را بیشتر رعایت می‌کنند. 

شریفی‌مقدم گفت: به پرستارانی که لغو قرارداد شده‌اند حتی مهلت داده نشده که تا پایان ماه کار کنند و علی‌رغم دعوت دوباره به کار برخی از آنها، اما این پرستاران مایل به ادامه کار نبوده‌اند. 

دبیر کل خانه پرستار با انتقاد از نگاه مسئولان به حوزه پرستاری ادامه داد: بیشترین سخت‌گیری‌ها متوجه قشر پرستاری است که در حوزه گزینش، حضور و غیاب، پرداخت کارانه و ارزشیابی‌ها همواره نسبت به پزشکان و اعضای هیأت علمی مورد ظلم قرار می‌گیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین