کد خبر: ۱۰۸۷۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پلیس‌راه، راهنمایی و رانندگی روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد. 

بر اساس این اطلاعیه، تردد موتورسیکلت از روز پنج شنبه اول مهر 89 تا ساعت 24 روز جمعه دوم مهر از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین- رشت، ساوه- همدان و محور تهران- سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است.

محورکرج- چالوس

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. 

آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه دوم مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و از ساعت 15 تا ساعت 24 از محور مرزن آباد به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود. 

محور هراز

آمد و شد در محور هراز همچنان ممنوع است.

رفت و آمد کامیون ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه اول مهر جاری و از ساعت 6 تا 24 روز جمعه دوم مهر ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 الی 24 روز جمعه دوم مهر از رودهن ( انتهای بلوار گریتون) به سمت آمل ممنوع است و آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور دماوند

رفت‌و آمد تریلرها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 پنج شنبه اول مهر و از ساعت 6 تا 24 جمعه دوم مهر از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان

تردد تریلرها و کامیون‌ها به جز تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 پنجشنبه اول مهر جاری و از ساعت 6 تا 24 جمعه دو مهر از ساوه به همدان ( از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و برعکس و آزاد راه غرق آباد - ساوه ممنوع اعلام است.

محور زاهدان - زابل

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 22 روزهای پنج شنبه و جمعه (اول و دوم مهر) در محور زاهدان ـ زابل و برعکس ممنوع است.

محور سقز - دیواندره

رفت و آمد انواع کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سقز به دیواندره و برعکس از ساعت 8 تا 22 پنج شنبه اول مهر و جمعه دوم مهر ممنوع است.

محور مریوان

تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 جمعه از سنندج به مریوان و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه شماره تلفن‌های 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین