کد خبر: ۱۰۸۷۳۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۰۵

ساعت کار بانک‌ها در تهران تغییر کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در نامه‌ای که شورای هماهنگی بانک‌ها به تمامی بانک‌ها ابلاغ کرده است، اعلام شد ساعت کار بانک‌ها در تهران از فردا به مدت نیم ساعت دیرتر آغاز می‌شود. 

ساعت کار بانک‌ها در تهران از فردا به مدت 3 ماه آزمایشی از ساعت 7:30 آغاز می‌شود که نیم ساعت دیرتر از روند فعلی است.

در نامه‌ای که شورای هماهنگی بانک‌ها به تمامی بانک‌ها ابلاغ کرده است، اعلام شد ساعت کار بانک‌ها در تهران از فردا به مدت نیم ساعت دیرتر آغاز می‌شود. 

در این نامه آمده است: با توجه به مصوبه هیأت دولت ساعت کاری واحدهای بانک در تهران و شعب تابعه مدیریت‌های شعب مناطق تهران برای یک دوره آزمایشی 3ماهه از فردا پنج شنبه اول مهر به شرح زیر تغییر می‌کند.

بر این اساس ساعت کار کارکنان بانک‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت از 7.30 تا 15 و پنج‌شنبه‌ها از ساعت 7.30 تا 14 خواهد بود. 

پیش از این ساعت کار کارکنان بانک‌ها روزهای شنبه تا چهارشنبه 7 تا 14 و 30دقیقه و پنج شنبه‌ها 7 تا 13 و 30 دقیقه بوده است.

بر اساس نامه شورای هماهنگی بانک‌ها ساعت کار جدید برای ورود مشتریان به شعب از شنبه تا چهارشنبه 8 تا 14 و 30 دقیقه و پنج‌شنبه‌ها 8 تا 13 و 30 دقیقه است. پیش از این ساعت ورود مشتریان شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 14 و پنج‌شنبه‌ها 7:30 تا 12 و 30 دقیقه بوده است.

بر این اساس شعب کشیک بانک‌ها نیز موظف به ارائه خدمات تا ساعت 4:30  بعدازظهر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین