کد خبر: ۱۱۰۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵

معرفی بخشدار جدید شریف آباد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حسین پیری طی مراسمی با حضور مئولان و جمعی از خانواده های شهدای شهرستان پاکدشت، به عنوان بخشدار جدید شریف آباد انتخاب شد. 

به گزارش خبرنگار آفتاب در پاكدشت ؛ در ابتدای مراسم مقبلی فرماندار شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) ودهه کرامت در سخنانی اظهار داشت :فلسفه وجودي مسئولان خدمت كردن به مردم است و در طول سي سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ،كشور در تمامي مراحل حساس خود با تكيه بر مردم توانسته است بر مشكلات فائق آيد.

مقبلی با بيان برخي از وظايف مديران ومسئولان در قبال مردم و دولت اظهار داشت : بر تمامي مسولين لازم است تا با سعي وافر وبرنامه ريزي مناسب خود وبا تلاش وهمت مضاعف امورات را به پيش ببرند ايشان ادامه دادند : مسوليت در نظام اسلامي يك امانت الهي است ومسولين بايد از اين فرصتها بخوبي جهت خدمتگزاري وخدمت رساني به مردم استفاده نمايند.

وی در ادامه با تأکید بر وحدت و همدلی و همکاری کلیه مدیران و مردم در عمران وآبادی شهر و بخش شريف آباد اظهار داشت: مسؤلین بخش می بایستی خدمتگزاری و همچنین اطلاع رسانی صحیح اقدامات انجام شده را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد عمران و توسعه بیشتری در منطقه باشیم .

وي در خصوص معرفي بخشدار جديد اظهار داشت : مسئولان استان مصمم هستند در مناطق و بخشها از مديران توانمند بومي ، دلسوز و خواهان خدمت به مردم استفاده نمایندوآقای مهندس پیری نیز از عزیزان خوش فکر و پر تلاش شهرستان هستند .

در ادامه اين مراسم مهندس حسین پیری بعنوان بخشدار جديد بخش شریف آباد گرديد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین