کد خبر: ۱۱۱۳۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷

رهبر: ائمه جمعه در انتخابات از احمدی‌نژاد حمایت کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ‌رییس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم بر این باور است که احمدی‌نژاد با حمایت اصول‌گرایان توانست خود را در راس دولت ببیند و اینکه عده‌ای از دولتی‌ها او را منتخب اصول‌گرایی نمی‌دانند، نمی‌تواند در دایره انصاف جایی داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد‌تقی رهبر نماینده اصفهان، در رابطه با اینکه عده‌ای احمدی‌نژاد را منتخب اصولگ‌رایان نمی‌دانند، اظهار داشت: احمدی‌نژاد در سال ۸۴ رسما به عنوان کاندیدای اصول‌گرایان وارد کارزار انتخابات نهمین دوره ریاست‌جمهوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای پیش از انتخابات دهم هم چهره‌های اصول‌گرا و حتی نماینده‌های ولی‌فقیه و ائمه‌جمعه در شهرهای مختلف به حمایت از احمدی‌نژاد پرداختند. مردم با توجه به این حمایت‌ها و شعارهای او که همه ریشه در اصولگ‌رایی داشت، بار دیگر به او رای دادند تا بتواند با عمل به بایدها و نبایدهای اصولگرایی، انتظارات اصول‌گرایان را برآورده کند. 

وی گفت: استکباری‌ستیزی، مبارزه با فقر و توجه ویژه نشان دادن به عدالت، ریشه در اصول‌گرایی دارد و به همین دلیل است که نمی‌توان ادعا کرد که رییس‌جمهور منتخب اصول‌گرایان نیست.

این نماینده مجلس در ادامه سخنانش به اختلافات به‌وجود‌ آمده در بین اصول‌گرایان و دولت اشاره کرد و ادامه داد: اینکه دولت اصول‌گرا و چهره‌هایی که منتسب به اصول‌گرایی هستند تا به این حد اختلاف نظر داشته باشند، می‌تواند شرایط نامطلوبی را برای دولت و در نتیجه کشور رقم بزند.

محمدتقی رهبر اظهارداشت: آنهایی که نمی‌توانند پیشرفت جمهوری اسلامی را بربتابند، در کمین نشسته و منتظر هستند که ایران با بحث‌های اینچنینی، وارد اختلافات داخلی شده و نتواند به اهدافش برسد. به همین دلیل بر همه واجب است که با همدلی بیشتر فقط به این فکر باشند که برنامه‌ها به خوبی اجرایی شود تا بتوانیم ایران را به عنوان الگویی مناسب در دنیا مطرح کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین