کد خبر: ۱۱۱۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۴۳
مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل؛

تیم ایران با شکست مقابل اسپانیا از صعود به فینال بازماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ملی پوشان فوتسال کشورمان با شکست مقابل تیم اسپانیا از راه‌یابی دیدار نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل بازماندند. 


در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 16 امروز (به وقت محلی) در سالن "نیوتن فاریا" شهر آناپلیس به مصاف تیم اسپانیا رفت و با تحمل شکست 6 بر 4 مقابل این تیم شانس صعود به دیدار نهایی این مسابقات را از دست داد.

تیم کشورمان نیمه اول این دیدار را با نتیجه خوب 3 بر 1 به سود خود به پایان برده بود اما در نیمه دوم از حریف اروپایی خود 5 گل دریافت کرد.

برای تیم کشورمان در این بازی جواد اصغری مقدم (2 گل)، مسعود دانشور و محمد طاهری گلزنی کردند اما تلاش شاگردان شمس منجر به صعود این تیم به دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات فوتسال جایزه برزیل نشد.

تیم کشورمان پیش از این در سال‌های 2007 و 2009 نیز به دیدار نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل صعود کرده بود که در هر دو دوره مغلوب میزبان مسابقات شد و از دستیابی به عنوان قهرمانی بازماند. تیم ایران پس از برزیل پرافتخارترین تیم حاضر در مسابقات گراند پریکس است.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان عصر شنبه در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل به مصاف بازنده دیدار تیم‌های پاراگوئه و برزیل خواهد رفت. این دیدار در سالن نیوتن فاریا شهر آناپلیس برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین