کد خبر: ۱۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱

بهروزی: مباحث جوانفکر سم سیاسی است

اصلاح‌طلب و اصولگرا حذف شدنی نیستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیرکل جامعه زینب با بیان اینکه ما باید به سمت وحدت ملی و وحدت همه مردم و جریان‌های سیاسی ـ اجتماعی پیش برویم، مباحث مطرح شده درباره عدم وجود جریانی به نام ”اصولگرایی” و ”اصلاح‌طلبی“ از سوی مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری را سم سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: این مباحث موجب تفرقه هرچه بیشتر جامعه می‌شود. 

دبیر‌کل جامعه زینب، دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا را دو جریان اصلی سیاسی کشور دانست که علی‌رغم ریزش‌هایی که داشته‌اند، حذف شدنی نیستند.

مریم بهروزی، پیرامون جریان‌های سیاسی کشور با نام بردن از دو جریان اصلی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا اظهار داشت: این دو جریان به عنوان دو جریان اصلی سیاسی کشور مطرح هستند. اخیرا مقام رهبری در سفر به قم از وحدت ملی سخن گفته‌اند و پیش از این نیز ایشان بر جذب حداکثری و دفع حداقلی تاکید کرده بودند.

دبیرکل جامعه زینب با بیان اینکه ما باید به سمت وحدت ملی و وحدت همه مردم و جریان‌های سیاسی ـ اجتماعی پیش برویم، مباحث مطرح شده درباره عدم وجود جریانی به نام ”اصولگرایی” و ”اصلاح‌طلبی“ از سوی مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهور را سم سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: این مباحث موجب تفرقه هرچه بیشتر جامعه می‌شود.

بهروزی تاکید کرد: معتقدم اگر یک نفر در دولت، چنین حرف‌هایی زد، این حرف‌‌ها نباید ملاک قضاوت قرار بگیرد. مهم این است که اگر سران جریان‌های سیاسی چنین صحبتی کردند نسبت به آن واکنش نشان داده شود.

این فعال‌سیاسی اصول‌گرا خاطر نشان کرد: جریان اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به عنوان دو جریان اصلی سیاسی کشور همواره ریزش‌هایی داشته‌اند، اما این به معنای حذف هیچ‌کدام از آنها نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین