کد خبر: ۱۱۱۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۲

حسینیان: حداد وزارعی رامقابل لاریجانی می‌فرستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه ازفعالیت فراكسیون اصول‌گرایان راضی نیستیم درعین حال از حدادعادل و علی‌اصغر زارعی به عنوان گزینه‌های این فراكسیون برای ریاست فراكسیون اصول‌گرایان مجلس نام برد. 

روح‌الله حسینیان، با اعتقاد به اینكه فراكسیون اصول‌گرایان آنطوركه مورد انتظاربود طی یک سال گذشته در موارد مختلف موضع‌گیری صریح و شفافی درموضوعات مختلف نداشت، اظهاركرد: این فراكسیون حتی در مسائل مختلف داخلی مجلس، كه باید فعال‌تر وارد می‌شد منفعلانه برخورد كرد و بر همین اساس ما از عملكرد آن رضایت نداریم.

نماینده تهران در مجلس، انتخاب علی مطهری به عنوان نماینده مجلس در هیأت نظارت بر مطبوعات را نمونه‌ای از رفتارهای منفعلانه فراكسیون اصول‌گرایان دانست و افزود: دراین‌باره آنقدر منفعلانه عمل شد كه اقلیت توانستند با رای دادن به آقای مطهری رای اكثریت را كان لم یكن و بی‌خاصیت كنند كه همه اینها نشانه عملكرد غیرقابل قبول فراكسیون اصول‌گرایان مجلس است.

رییس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس درادامه، با ابراز امیدواری از اینكه با تغییرات هیات رییسه فراكسیون اصولگرایان درآینده تغییراتی در این روند حاصل شود، اظهار عقیده كرد: البته با توجه به اینكه ازابتدا یک ساختار غلطی دراین مجلس پایه‌گذاری شد و برمبنای شهرستان‌ها افراد انتخاب شدند و در فراكسیون حضورپیدا كردند امروز نباید خیلی به تغییر و تحول در این فراكسیون امیدوار باشیم؛ اما با این همه امیدواریم كه دراین فراكسیون افراد متدین‌تر، دقیق‌تر و انقلابی‌تر روی كار بیایند و بتوانند موضع‌گیری صریح و درستی داشته باشند و اكثریت مجلس را هم از این ولنگاری و بی‌سروسامانی نجات دهند.

حسینیان درباره‌ی آخرین فعالیت های فراكسیون انقلاب اسلامی نیز گفت: بعد از بیماری من این فراكسیون هنوز به شكل درستی سروسامان نیافته و تقریبا معطل بوده كه امیدواریم با بهبود حال بنده كمی فعالترشود.

رییس فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس، در مورد معرفی فرد یا افرادی از طرف این فراكسیون برای هیأت رییسه فراكسیون اصول‌گرایان، در پایان تاكید كرد: در مرحله اول ما دكتر زارعی را مدنظر داریم و البته آقای حداد عادل نیز اگر این امر را بپذیرد شاید تغییراتی در فراكسیون حاصل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین