کد خبر: ۱۱۱۴۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۵

وزیر نیرو: مردم می‌توانند افزایش قیمت برق را تحمل کنند

افزایش 4 هزار تومانی قبوض برق پس از هدفمندی یارانه‌ها
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر نیرو تأکید کرد: با هدفمند کردن یارانه‌ها در بیش از 70 درصد قبوض مشترکان، 4 هزار تومان رشد داریم و منتظر هستیم که قبوض دیگر نیز با برق تطبیق داده شود که آن نیز توسط دولت ابلاغ خواهد شد. 

مجید نامجو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نباید برای مردم نگرانی ایجاد کند، افزود: افزایش قیمت برق درصدی است که مردم می‌توانند آن را تحمل کنند.

وی گفت: برق هم مانند سایر پارامترهایی است که تحت تأثیر هدفمند کردن یارانه‌ها هستند و ما هم باید کاری کنیم که با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به بهترین وضعیت برسیم.

وزیر نیرو اظهار داشت: با هدفمند کردن یارانه‌ها دو اتفاق مهم می‌افتد که مهم‌ترین آن‌ها مدیریت خود مردم و دیگری توسعه کشور در بخش‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه ما انتظار داریم که پس از هدفمندی یارانه‌ها بین 10 تا 15 درصد کاهش مصرف را داشته باشیم، افزود: هدفمند کردن یارانه‌ها می‌توانند مصرف زیاد در کشور را جبران کند و ما از این ظرفیت اضافی برای کارخانجات و صنعت استفاده کنیم که خود سبب اشتغالزایی در کشور می‌شود.

نامجو ابراز داشت: با هدفمند کردن یارانه‌ها در بیش از 70 درصد قبوض مشترکان 4 هزار تومان رشد داریم و منتظر هستیم که قبوض دیگر نیز با برق تطبیق داده شود که آن نیز توسط دولت ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان افزود: اگر مردم مدیریت درستی در مصرف انرژی داشته باشند می‌توانند هزینه‌های خود را با مبلغی که به حساب آن‌ها واریز می‌شود تطبیق دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین