کد خبر: ۱۱۱۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵

آبی‌های لندن صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آبی‌های لندن صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر را در هفته نهم از دست نخواهند داد.
 
چلسی، صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر شنبه در یکی از دیدارهای آغازین هفته نهم فوتبال باشگاهی در انگلیس میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت توانست "گرگ"‌های لیگ برتری را با نتیجه 2 بر صفر با گل های فلورنت مالودا (23) و سالومون کالو (81) شکست داده و همچنان پیشتاز رقابت‌ها باقی بماند. 

در دیگر دیدارهای یکشنبه لیگ برتر انگلیس، نیوکاسل در خانه وستهام 2 بر یک پیروز از زمین بیرون رفت. نولان (23) و کارول (69) گل دقیقه 12 کول را برای "چکش"‌ها بی اثر کرده و هر امتیاز بازی را به حساب "زاغ" ها واریز کردند. 

وست بروم ویچ هم 2 بر یک فولام را برد و پیش از انجام بازی‌های یکشنبه به رده چهارم جدول راه یافت. هر 3 گل این بازی را بازیکنان وست بروم ویچ به ثمر رساندند. مولومبو (17) و فورچون (40) گل به خودی دقیقه 9 کارسون را به سود فولام بدون ثمر ساختند. 

ساندرلند با گل به خودی دانه (25)، آستون ویلا را با شکست روانه کرد. بیرمنگام نیز با دو گل مهمانش بلکپول را ناکم گذاشت. ویگان و بولتون با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. نتیجه ای که تاتنهام و اورتون در وایت هارت لین لندن و در نخستین بازی عصر شنبه از خود به جا گذاشته بودند. رافائل فان در فارت در دقیقه 20 با گل خود بازی را به تساوی کشاند. پیش از او باینز در دقیقه 17 دروازه تیم شاگردان هری ردنپ را باز کرده و اورتون را از میزبان پیش انداخته بود. 

در جدول پس از چلسی 22 امتیازی منچسترسیتی با 17 امتیاز - از 8 مسابقه - ایستاده است. تاتنهام 15 امتیازی شده هم در مکان سوم جای گرفت. 

برنامه دیدارهای یکشنبه: 

استوک سیتی - منچستریونایتد
لیورپول - بلکبرن
منچسترسیتی - آرسنال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین