کد خبر: ۱۱۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۹

شلاق برای معلمی كه عاشق شاگردش شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معلم 32 ساله "پرو" به اتهام ارتباط نامشروع با یكی از دانش‌آموزان دختر 15 ساله به 6 ضربه شلاق محكوم شد.

به گزارش روزنامه " Repubblica " پرو، براساس رسوم یكی از اهالی روستای این كشوردرآمریكای جنوبی، معلم 32 ساله به 6 ضربه شلاق و دانش آموز دختر 15 ساله به 4 ضربه شلاق محكوم شدند.

بستگان معلم و دختر پروئی پس از مطلع شدن از ارتباط عاشقانه آنها، خواستار مجازات آنها شدند، اما معلم 32 ساله علاوه‌بر دفاع از این رابطه، اظهار داشت: دانش‌آموز من دیگر دختر بچه كوچک نیست و ارتباطی كه میان ما ایجاد شده با رضایت طرفین صورت گرفته است.

براساس قانون اساسی پرو، چنانچه مشخص شود میان معلم و دانش آموز 15 ساله رابطه جنسی وجود داشته ، معلم به چندین سال حبس محكوم خواهد شد.

گفتنی است كه اغلب روستاهای پرو قوانین خاص خود را دارند كه براساس این قوانین افرادی را كه مرتكب جرم می‌شوند، محاكمه خواهند شد. این درحالی است كه قوانین این روستاها را نمی‌توان با قانون اساسی كل كشور تطبیق داد.

گفته می‌شود كه طبق قانون برخی از روستاهای پرو در صورتی كه برخی از افراد متهم به سرقت شوند، مجازات آنها اعدام خواهد بود.

پرو كشوری است در آمریكای جنوبی، پایتخت آن لیما است. این كشور از شمال با اكوادور و كلمبیا، از شرق با برزیل، از جنوب شرقی با بولیوی، از جنوب با شیلی و از غرب با اقیانوس آرام هم مرز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین