کد خبر: ۱۱۱۴۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۸
دومین روز از مسابقات جام جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای

ایران همه طلاهای جام جهانی را درو کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دومین روز از مسابقات جام جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای با قهرمانی ایران در تمام رشته‌ها همراه بود. 

ورزشکاران ایرانی که حرف اول را در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای می‌زنند، در دومین روز از جام جهانی این رشته تمام طلاها را گرفتند. در رشته کباده، مصطفی حسین‌نژاد از ایران طلا گرفت، ناروز عرب‌اف از تاجیکستان و کریشان کومار از هند به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته میل سنگین، یدالله زنگنه از تیم ملی ایران به قهرمانی رسید و محمد عبدالعباس از عراق و اسماعیل غلامی ورزشکار ایرانی تیم ملی بلژیک دوم و سوم شدند.

در رشته «چرخ تیز» هم مدال طلا به ورزشکار تیم ملی ایران رسید. نوید رئیس المحدثین قهرمان این رشته شد و یوسف فریس از تیم ملی عراق و مصطفی نورستانی از تیم ملی افغانستان هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

«چرخ چمنی» دیگر رشته‌ای بود که یک ورزشکار ایرانی مدال طلای آن را گرفت. بهزاد گرامی طلای این رشته را گرفت و جابر صبری عبدالعامر از تیم ملی عراق نایب قهرمان آن شد. مصطفی نورستانی از تیم ملی افغانستان هم مدال برنز این رشته را کسب کرد.

در رشته میل‌بازی هم مدال طلا به حمیدرضا اعرابی رسید. او که در روز اول مسابقات در رشته سنگ به قهرمانی رسیده بود، طلای میل‌بازی را هم گرفت تا تنها ورزشکاری باشد که دو طلا در این مسابقات گرفته. جابر صبری عبدالعامر هم از تیم ملی عراق نایب قهرمان این رشته شد تا با مدالی که در رشته چرخ چمنی گرفته، به دو نایب قهرمانی رسیده باشد. احمد شکیب عطایی از تیم ملی افغانستان در این رشته سوم شد.

دومین دوره از مسابقات جام جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای که در شهر قونیه ترکیه برگزار می‌شود، امروز به پایان می‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین