کد خبر: ۱۱۱۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶

عضو جامعه روحانیت مبارز: حمایت از احمدی‌نژاد یک اصل از سوی اصولگرایان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو جامعه روحانیت مبارز با وجود ایراداتی که به دولت وارد می‌داند، بر این باور است که حمایت از احمدی‌نژاد باید به عنوان یک اصل از جانب اصول‌گرایان مورد توجه قرار بگیرد.

حسین ابراهیمی اظهار داشت: همه اصول‌گرایان برای انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان رییس دولت رایزنی کردند و به همین دلیل است که حمایت از دولت را تحت هر شرایطی قطع نمی‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه عده‌ای از دولتی‌ها دنبال این هستند تا احمدی‌نژاد را منتخب اصول‌گرایی ندانند، گفت: بالاخره در هر مجموعه‌ای عده‌ای ساز مخالف کوک می‌کنند و اینکه عملکرد آنها را به حساب کارنامه دولت اصول‌گرایی بگذاریم، منطقی نیست. اینکه احمدی‌نژاد اصول‌گرا است و دولتش مشی اصول‌گرایی دارد، تحت هیچ شرایطی انکارناپذیر است.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلش هشتم در مورد بدنه‌ای از دولت که با اتهاماتی مثل تلاش برای قدرت‌طلبی مواجه هستند، گفت:هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که مبرا از ایراد است. همه ما خطاهایی داریم، اما یک خطا را نمی‌توان دلیلی بر ناکارآمدی و ندیدن محاسن افراد دانست.

ابراهیمی در پایان سخنانش همچنین گفت: مقام رهبری بارها توصیه کرده‌اند که به مسایل فرعی بی‌توجهی نشان بدهیم و نگذاریم حاشیه‌ها بر متن غلبه کند. به همین دلیل باید به جای پرداختن به مسایلی که نمی‌توانند اهمیتی داشته باشند، به فکر هر‌چه بهتر اجرایی کردن برنامه‌های درنظر گرفته شده باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۲
0
0
بفرمائید چاره ای جز این نداریم چون این عذر بدتر از گناه است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین