کد خبر: ۱۱۱۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳

جا گذاشتن دختران در موتور فروشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سارقی که در چندین مرحله پس از دوستی خیابانی و به بهانه خرید موتور سیکلت دختران جوان را در موتور فروشی‌ها جا می‌گذاشت، دستگیر شد. 

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، در ارتباط با این خبر افزود بدنبال چندین فقره شکایت از سوی موتورفروشان در تهران مبنی‌‌بر اینکه فرد سارقی با یک شگرد عجیب و غریب موتور سیکلت آنها را به سرقت برده است، موضوع در دستور کار ماموران اداره هفت پلیس آگاهی (ویژه مبارزه با سرقت موتور سیکلت) قرا گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران افزود با بررسی شکایت‌ها مشخص شد یک مجرم سابقه‌دار پس از دوستی با دختران و با معرفی خود به‌عنوان دانشجو، دکتر، مهندس و تاجر و جلب اعتماد آنها در مرحله بعدی عنوان می کرده است که برای رهایی از ترافیک شهری قصد خرید یک دستگاه موتورسیکلت را دارد.

متهم در ادامه با فریب این دختران آنها را به محل فروش موتورسیکلت برده و با انتخاب یک دستگاه موتور گرانقیمت و به بهانه اینکه قصد خرید دارد با باقی گذاشتن دختر جوان در موتور فروشی، موتور را سرقت کرده و متواری می‌شود.
 
سرهنگ محمدیان افزود پس از بررسی و تحقیقات دامنه‌دار وتحقیق از دخترانی که در موتور فروشی‌ها گرو گذاشته شده بودند چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم صورت گرفت و با تطبیق آن در بانک اطلاعات مجرمین آگاهی رد پای متهم سابقه‌دار بنام مجید که دارای 7 فقره سابقه کیفری است به‌دست آمد.

محمدیان تصریح نمود با بدست آمدن تصویر متهم و تایید آن از سوی مال باختگان محل‌های تردد وی تحت نظر قرار گرفت و سرانجام متهم حوالی ظهر امروز در غرب تهران شناسایی و بازداشت شد.

با انتقال متهم به آگاهی و اعتراف وی مشخص شد نامبرده با پیشنهاد ازدواج به دختران آنها را اغفال و علاوه بر کلاهبرداری و بعضا دریافت پول و طلا در مرحله بعدی با باقی گذاشتن آنها در محل خرید موتور سیکلت، متواری می شده است.

با دستور قضایی در این ارتباط دستور شناسایی مال باختگان و دیگر اعمال مجرمانه متهم صادر شده است. 

سرهنگ محمدیان با هشدار به خانم‌ها از آنها خواست به دوستی‌های خیابانی اعتماد نکرده و فریب خواستگاری‌های خیابانی را نخورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین