کد خبر: ۱۱۱۶۱۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۹

حضور «جایی برای بازی» در جشنواره بین‌المللی فیلم «واشنگتن دی سی» آمریکا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس هنری: فیلم سینمایی «جایی برای بازی» به کارگردانی «شوکت امین کورکی» فیلمساز عراقی در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «واشنگتن دی سی» در کشور آمریکا به نمایش درآمد. 

به گزارش روابط عمومی مؤسسه سینمایی «نارین فیلم»، فیلم سینمایی «جایی برای بازی» (شوینیک بو یاری) KICK OFF ساخته فیلمساز کرد عراقی «شوکت امین کورکی» در پانزدهمین دوره جشنواره بین-المللی فیلم «واشنگتن دی سی» در شهر واشنگتن پایتخت کشور آمریکا به روی پرده رفت. 

این جشنواره با حضور فیلم‌هایی از کارگردانان سراسر جهان در چندین بخش مختلف در روزهای 29 مهرماه تا 9 آبان ماه (21 تا 31 اکتبر) در سینماهای شهر «واشنگتن دی سی» در کشور آمریکا برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی «جایی برای بازی» در این جشنواره در دو سانس مختلف در ساعت 30/6 بعدازظهر روزهای 29 و 30 مهرماه (21 و 22 اکتبر) در سالن انتسیتو «گوته» شهر واشنگتن به نمایش درآمد. 

در پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «واشنگتن دی سی» فیلم‌های دیگری از کارگردانان کُرد به نمایش در می¬آیند و به همین منظور نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در آمریکا به عنوان اسپانسر با این جشنواره همکاری می‌کند. 

فیلم سینمایی «جایی برای بازی» در آخرین حضور بین‌المللی خود با حضور «شوکت امین کورکی» در دو سانس مختلف در بخش مسابقه «خاورمیانه» Middle East در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بیروت در کشور لبنان به روی پرده رفت و توانست دو جایزه اصلی «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه» این جشنواره را تصاحب کند. 

این جشنواره در روزهای 14 تا 21 مهرماه (6 تا 13 اکتبر) در شهر بیروت پایتخت کشور لبنان برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین