کد خبر: ۱۱۱۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۳:۰۴

قرائتی: سخنرانی بین دو نماز شبیه گروگانگیری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح امروز حجت الاسلام محسن قرائتی با حضور در برنامه‌ی صبح بخیر ایران كه به صورت زنده از شبكه اول سیما پخش می‌شود انتقادات تندی را نسبت به عملكرد دولت و شهرداری مطرح كرد.

به گزارش صراط؛ وی در بخشی از سخنانش گفت شهردار چگونه می‌تواند جدول‌های خیابان را رنگ‌آمیزی كند در حالی كه برخی از مساجد با مشكلات جدی مواجهند.

قرائتی افزود: بلاخره دوران مسئولیت شما در شهرداری پایان می‌یابد، امروز و فردا مسئولید آیا می‌توانید پس از پایان مسئولیت خود پاسخ‌گو باشید؟

چگونه است كه به فضای سبز و چمن و جدول‌های خیابان رسیدگی می‌كنید اما به مساجد نه؟ 

رئیس ستاد اقامه نماز در بخشی دیگر از سخنانش خطاب به مردم گفت: چطور می‌توانید برای دخترتان خانه بسازید اما 100 هزار تومان به مسجد كمک نمی‌كنید.

وی در پایان خطاب به مسئولان مساجد هم گفت: برنامه‌های مساجد نباید طولانی باشد دونماز به یكدیگر نزدیک باشند، سخنرانی بین دو نماز شبیه گروگانگیری است سخنرانی یک‌قیقه‌ای هم داریم.

همچنین بیان داشتند: در هیأ امنای مسجد شخص نوجوان و دبیر و استاد دانشگاه و افراد تحصیلکرده باشند در هیات امنا یک خانم تحصیلكرده هم باشد چون حضرت مریم خادم مسجد بود. 

ایشان گفتند شاه عباس در كویر كاروان سرا ساخت بدونه 18 چرخ، ما با 100 دلار و 80 دلار نمی شود بگوییم نمی توانیم. اگر مسجد نیست دولت و ملت مقصرند.والسلام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین