کد خبر: ۱۱۱۶۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۴:۲۱

یک سوسک در برنامه زنده تلویزیونی دکتر ولایتی حاشیه‌ساز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک سوسک در یک برنامه زنده تلویزیونی حاشیه‌ساز شد. 

هنگام حضور دکتر علی اکبر ولایتی اندیشمند و محقق تاریخ اسلام و ایران و وزیر امور خارجه سابق کشورمان در برنامه «آفتاب» یک سوسک لحظاتی سخنان وی را قطع کرد.

در آغاز بخش دوم مطالب دکتر ولایتی پیرامون تاریخ تمدن ایران و اسلام، در حالیکه دکتر پور‌حسین مجری برنامه سؤالی را مطرح می‌کرد، دکتر ولایتی مشغول تکاندن دست راست خود بود. این حرکت برای بینندگان تلویزیونی بسیار مایه تعجب بود که در همین هنگام از روی کت دکتر ولایتی، یک سوسک به پایین کف استودیو پرید.

دکتر ولایتی با خونسردی به ورود میهمان ناخوانده واکنش نشان داد اما دکتر پورحسین با لبخندی ملیح آن را از دردسرهای داخل استودیو توصیف کرد.

این برنامه تلویزیونی که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای؛ تاجیکستان، افغانستان، پاکستان، هندوستان و کشوررهای عرب منطقه همچنین ترکیه و آذربایجان نیز مخاطب دارد، دیشب شاهد صحنه حضور این سوسک مزاحم در زمان بیان تاریخ تمدن ایران و اسلام از زبان دکتر ولایتی بود.

در گذشته نیز بارها اتفاق نظیر این حادثه برای برنامه های تلویزیونی پیش آمد که شنیدن صدای رعد و برق آسمان حین پخش برنامه زنده «دیروز، امروز، فردا» از جمله این حوادث غیرمترقبه است.

با تکرار این دست حوادث به نظر می‌رسد استدیوهای صداوسیمای کشورمان از استانداردهای مطلوب برخوردار نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین