کد خبر: ۱۱۱۷۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱
با انتقاد از ابلاغ نشدن اعتبارات خشک‌سالی

خباز: وعده‌های دولت در سفرهای استانی، هنوز محقق نشده است

مردم در سختی به‌سر می‌برند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده کاشمر در مجلس با انتقاد از ابلاغ نشدن اعتبارات خشک‌سالی گفت: اگرچه برآورد دقیقی از حجم خسارت خشکسالی انجام نشده، اما حجم خسارات بالاست.

محمدرضا خباز خاطر نشان کرد: خشکسالی گریبان مردم را گرفته و هنوز اعتبارات خشکسالی ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه مردم حتی آب کشاورزی خود را از طریق تانکر تامین می‌کنند، گفت: بیشتر محصولات کشاورزی منطقه از بین رفته است و از محصولات کشاورزی منطقه فقط زعفران مانده، چرا که آب زیادی لازم ندارد.

خباز با بیان اینکه در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشتیم، دستور خرید تانکر داده شد، تصریح کرد: تا تانکر خریده نشود و آب به دست مردم نرسد، کاری به انجام نخواهد رسید.

این عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس، با انتقاد از برخی عملکرد‌ها در این زمینه گفت: حتی اعتبارات سرمازدگی که در ابتدای سال رخ داد، ابلاغ نشده است و مردم در سختی به سر می‌برند این مسأله بارها به مسئولان منتقل شده، اما تا به حال موثر واقع نشده است.

خباز با اشاره به اینکه در دور اول سفرهای استانی دولت نهم چندین پروژه برای کاشمر تصویب شده که تاکنون اجرایی نشده است، در عین حال از این خلف وعده انتقاد کرد و اضافه کرد: از جمله پروژه‌هایی که با وجود آنکه وعده آن توسط مسئولان داده شده ولی متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است، می‌توان به پروژه های فرودگاه شهید مدرس، راه آهن تربت حیدریه به سبزوار، دو بانده کردن محور شادان ـ انارک به طول ۱۱۰کیلومتر که تنها ۱۳ کیلومتر آن اجرا شده است، شهرک صنعتی خلیل آباد، ‌بیمارستان خلیل آباد، سی تی اسکن بردسکن، مسکن مهر خلیل‌آباد و … اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین