کد خبر: ۱۱۱۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲

اجرای طرح‌های ارتقاء امنيت اجتماعی پليس در پاکدشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب -سرویس اجتماعی: سرهنگ زنده‌شو فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت به خبرنگار آفتاب در پاكدشت گفت: با اجرای ‌طرح‌های ارتقاء امينت اجتماعی، پليس در کاهش و پيشگيری از بسياری از جرائم و آسيب‌های اجتماعی می‌تواند موفق و مقتدر عمل کند. 

سرهنگ زنده‌شو در ادامه از اجرای طرح‌های ارتقاء امنيت اجتمای در مدت سپری شده از مهر ماه خبر داد و گفت: در اين مدت با تلاش ماموران انتظامی و راهور، يک هزار و 799 دستگاه وسيله نقليه متخلف توقيف و 9 دستگاه خودرو و موتورسيکلت مسروقه نيز کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: کشف يک هزار و 104 حلقه سی دی غيرمجاز و دستگيری 5 نفر در اين خصوص و صدور اخطاريه پلمپ برای 103 واحد صنفي متخلف و پلمپ 14 واحد غيرمجاز از ديگر اقدامات شاخص پليس در اين مدت بوده است. 

همچنين اين مقام مسئول بيان داشت : در راستاي برخورد با محصولات ضدفرهنگي و تهيه و توزيع کنندگان تجهيزات ماهواره اي ، بيش از 500 قطعه از اين تجهيزات کشف و ضبط شده است. 

در خاتمه سرهنگ زنده‌شو از استمرار و اقتدار بيشتر طرح‌های ارتقاء امنيت اجتماعی خبر داد و اذعان داشت: پليس پاکدشت با هر گونه ناهنجاری و قانون‌شکنی و سلب آسايش و امنيت شهروندان برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین