کد خبر: ۱۱۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۸
رحمانی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی:

اخلال در اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها، اقدام علیه امنیت ملی كشور است

مجلس براجرای صحیح قانون‌ هدفمند كردن یارانه‌ها نظارت می‌كند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر ضرورت اقدام قوه قضائیه در برخورد با اخلال‌گران اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها، گفت: هرگونه اخلال در این قانون اقدام علیه منافع ملی و امنیت ملی كشور است.

رضا رحمانی نماینده تبریز با اشاره به اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همان‌گونه كه قانونی را تصویب می‌كند از آن نیز حراست می‌كند. برهمین اساس مجلس براجرای صحیح قانون‌ هدفمند كردن یارانه‌ها نظارت می‌كند.

وی با بیان این كه قانون هدفمند كردن یارانه‌ها طرحی ملی است، افزود: ملت ایران به نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و دولت اصول‌گرا اجازه‌ داده‌اند تا جراحی بزرگ اقتصادی را در ایران اجرایی كنند. بنابراین با توجه به عزم دولت و مجلس برای اجرای این قانون، هدفمندكردن یارانه‌ها به‌طور دقیق و جدی اجرایی خواهد شد.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی كه می‌گفت قوه قضائیه باید با اخلالگ‌ران اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها برخورد كند، تاكید كرد كه هرگونه اخلال در این قانون اقدام علیه منافع ملی و امنیت ملی كشور است.

رحمانی با اشاره به این كه اجرای صحیح قانون‌ هدفمند‌كردن یارانه‌ها نیازمند تعامل دولت و مجلس است، افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای هرگونه كمک به دولت در اجرای این قانون اعلام می‌كند. زیرا رهبر معظم انقلاب نیز به نمایندگان مجلس توصیه كرده‌اند تا قانونی را تصویب كنید كه دولت بتواند آن‌ را اجرا كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین