کد خبر: ۱۱۱۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۳
دودانگه، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی:

قیمت نان یکسان می‌شود

فروش آرد با قیمت یکسان به نانوایی‌ها
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی خبر داد: قیمت نان و سیاست‌های مرتبط با آن در زمان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور مشخص شد. 

محمود دودانگه با تاکید یکسان سازی قیمت نان درسراسر کشور، گفت: با تعیین قیمت ملی برای گندم، قیمت آرد نیز درسراسر کشور یکسان می‌شود، ضمن اینکه در سراسر کشور قیمت واحدی برای آرد وضع خواهد شد. 

وی وضع قیمت واحد برای آرد در سراسر کشور را سیاست حمایتی از کشاورزان و نانوایان اعلام کرد و گفت: برهمین اساس، تمامی نانوایی‌ها- چه آزادپز وچه غیره -آرد با قیمت یکسان دریافت می‌کند. 

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی با بیان اینکه قیمت مشخص شده برای آرد از قیمت آزاد آن کمتر است، تصریح کرد: انتظار می‌رود قیمت نان که تاکنون در تهران و شهرستان‌ها متفاوت بود، یکسان شود. 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کارگروه‌های استانی برای تعیین قیمت انواع نان، گفت: این کارگروه تصمیم‌گیری نهایی را بر عهده دارد تا قیمت نان کمتر از قیمت آزاد آن باشد. 

دودانگه بر رقابتی شدن فضای موجود تاکید کرد و گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، محدودیتی در قبال تحویل آرد نخواهیم داشت و فضا به لحاظ کیفیت و قیمت نان رقابتی خواهد شد. 

معاون وزیر بازرگانی جلب رضایت مردم را از اهداف این کارگروه عنوان کرد و اظهارداشت: با نظارت این کارگروه کیفیت نان بهتر خواهد شد و از این پس ضایعات و دورریز نان به حداقل خواهد رسید، ضمن اینکه امید است نان در کشور مشکلات بهداشتی نداشته باشد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین