کد خبر: ۱۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۳

طرح تفکیک جنسیتی دانشجویان در دانشگاه پیام‌نور اجرا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: طرح تفکیک جنسیتی دانشجویان در سال‌های آینده در دانشگاه پیام‌نور اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی مستاجران، در مورد طرح عفاف و حجاب در ادارات و دانشگاه‌های پیام‌نور استان اصفهان اظهار داشت: این طرح برای اجرا در همه دانشگاه‌ها از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تصویب شده و دانشگاه‌ها ملزم به اجرای این طرح هستند. وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان دارای 44 مرکز و واحد است، افزود: پیش از تصویب این طرح در شورای انقلاب فرهنگی، انگیزه‌هایی برای نظارت بر عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها وجود داشته و مسئولان و مدیران دانشگا‌ه‌های پیام‌نور استان نیز فعالیت‌هایی در راستای این طرح انجام داده‌اند.

وی اظهار داشت: وضعیت حجاب و عفاف دانشجویان دانشگاه‌های پیام‌نور استان اصفهان بهتر از دانشگاه‌های دیگر است. مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان درباره برنامه‌های سال جاری دانشگاه پیام‌نور این استان در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها تاکید کرد: تحقیقاتی در حوزه آمار عفاف و حجاب در حال انجام است. وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور‌ تفکیک جنسیتی دانشجویان است، ادامه داد: در سال‌های آینده دانشجویان دانشگاه پیام‌نور از لحاظ جنسیتی تفکیک می‌شوند.

مستاجران اضافه کرد: برای دانشجویانی که وضعیت مطلوب و مناسب دانشگاه و جامعه ندارند، مشاوره‌هایی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: همه تشکل‌ها، کانون‌های فرهنگی و مجموعه‌های فرهنگی و سیاسی باید توجیه‌هایی در زمینه عفاف و حجاب به دانشجویان بدهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
پیاده رو ها هم مونده.تفکیک کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین