کد خبر: ۱۱۲۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
دهقانی، نماینده ایران‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

به بی‌عدالتی‌ها در استخدام نیروهای بومی پایان دهیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ایران‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جذب نیروهای بومی و استخدام آنها در سطح استانی بی‌عدالتی می‌شود. 

"محمدقیوم دهقانی" با اعلام این خبر به مندیل گفت: اخیراً از طریق شبکه استانی برای جذب نیروی انتظامی استان اطلاعیه‌ای پخش شد مبنی‌بر اینکه از بین متقاضیان زاهدانی و زابلی نیرو می‌گیرند. 

وی افزود: در پی تماس‌های تلفنی و پیگیری‌ها مشخص شد مجوز برای جذب نیرو از کل استان صادر شده است و این بی‌عدالتی آشکار در حق مردم ماست. 

عضو کمیسیون اجتماعی ادامه داد: استاندار اعلام کردند که سهمیه 150نفر هم برای جنوب استان اخذ کرده‌اند اما پس از مدتی 3 تا 4 نفر بیشتر متقاضی نداشت و کسی ثبت‌نام نکرده است. 

دهقانی گفت: اما بررسی‌ها و گزارش‌های مردمی در جنوب استان حکایت از آن دارد که هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در این خصوص در بخش جنوبی استان انجام نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
0
در انتخاب هد لاین خبر شیطنت کردین.برای مثال آیا خوزستانی ها که یک عمر آلودگی شیمیایی ناشی از تاسیسات نفتی و گرمای کشنده هوا و گرد و خاک که تقریبا دائمی شده است و حتی آب آشامیدنی استاندارد هم ندارند با کسی که در شمال یا تهران در بهترین آب و هوا زندگی میکند حق یکسان در استخدام دارند؟!‏ اگر چنین است نهایت بی عدالتی است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین