کد خبر: ۱۱۲۰۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۵

شجونی: مشایی بعضی روحانیون را خرید و برد جامعه وعاظ ولایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشایی رو من دعوت کردم توی جلسه مان آمدند 2 ساعت هم صحبت کردند الان به ضرب پول و پلو یه عده آخوندای یه بار مصرف رو دور خودش جمع کرده. دیشب شب جلسه‌ی ما بود و ما به زور 2 کیلو شیرینی می‌خریم ایشان هر شب پلو می‌ده پاکت می‌ده سلف سرویس می‌ده با این کارها نمی‌شه مشایی رئیس جمهوری بشه. 

صراط نیوز نوشت: شجونی همچنین با اشاره به اتفاقاتی که در حاشیه آویختن تصویر مشایی در کنار هدیه تهرانی در غرفه صراط به‌وجود آمده بود ضمن یطرح این مسأله که مشایی از این عکس‌ها زیاد دارد و شاید این کار به نفع مشایی باشد افزود:

مشایی آمد جامعه‌ی وعاظ و بعضی از روحانیون را خرید و با خود برد جامعه‌ی وعاظ ولایی. این زشته این توی دانشگاهاهم به وجود اومد این انشعاب رو درست کرد مشایی زمین بره آسمان بره باید حرفای خودش رو اصلاح بکنه شما هزار تا مثل اینا رو هم بزارید مشایی نمی‌تونه قد علم کنه ببینید مثلا همین کوروش که حالا به او فخر می‌کنند، در تاریخ آمده که اولین کسی که ازدواج با محارم رو شروع کرد کوروش بوده دخترش آتاشا و رخشانا رو به عقد پسرش کمبوجیه در آورد این توی تاریخ هست.

مشایی رو من دعوت کردم توی جلسه مان آمدند 2 ساعت هم صحبت کردند الان به ضرب پول و پلو یه عده آخوندای یه بار مصرف رو دور خودش جمع کرده. دیشب شب جلسه‌ی ما بود و ما به زور 2 کیلو شیرینی می‌خریم ایشان هر شب پلو می ده پاکت می ده سلف سرویس می‌ده با این کارها نمی‌شه مشایی رئیس‌جمهور بشه.

مشایی حرفای حاشیه‌ای زیاد می‌زنه مثل مدیریت انبیاء ببینید کار به کجا کشیده که آقای مصباح هم می‌گن مشایی غیر خودیه! آیت‌الله محمد یزدی هم اون هفته توی روزنامه مصاحبه کرد و گفت: اصلا مشایی کسی نیست که باهاش مصاحبه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین