کد خبر: ۱۱۲۱۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۹

سعیدلو: مگر پهلوان‌تر از احمدی‌نژاد هم داریم که بازوبند پهلونی بگیرد؟

قطبی كار خیلی خوب كرد كه نامه را نوشت
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی مدعی شد كه بازوبند پهلوانی كه به بازوی محمود احمدی‌نژاد بست، به حق بوده است.

سعیدلو در حاشیه مراسم بدرقه ورزشكاران اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگ ژو، بار دیگر تاكید كرد كه وظیفه كمیته ملی المپیک خریدن بلیت برای ورزشكاران است.

در مصاحبه قبلی كه با شما داشتیم‏، گفته بودید كه كمیته ملی المپیک نمی‌تواند در مسایل ورزش دخالت كند و وظیفه‌اش این است كه در اعزام تیم‌ها برای ورزشكاران بلیت تهیه كند. مسئولان كمیته ملی المپیک از این حرف شما ناراحت شده بودند. 

من هنوز هم روی حرف خودم هم هستم و به شما هم پیشنهاد می‌كنم كه شرح وظایف كمیته ملی المپیک را درخبرگزاری‌تان منتشر كند. درشرح وظایف هست كه كمیته باید بلیت ورزشكاران را تهیه كند.

این حرف را به خاطر اختلافاتی كه با مسئولان دارید، می‌زنید؟ 

ما با هم اختلافی نداریم. در این مراسم هم دیدید كه ما پیش هم نشسته بودیم. حرف من هیچ ربطی به اختلافات ندارد. ما اصلا اختلافی نداریم.

شما هفته پیش بازوبند پهلوانی را به محمود احمدی‌نژاد دادید. این اولین بار بود كه این بازوبند به شخصیت غیرورزشی داده می‌شد. فكر نمی‌كنید كه بهتر بود این بازویند در جامعه ورزش می‌ماند؟ 

شما كسی را پهلوان‌تر و قهرمان‌تر از احمدی‌‌نژاد سراغ دارید؟

افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال در نامه‌ای اعلام كرده كه بعد از جام‌ملت‌های آسیا استعفاء می‌دهد.آقای فتح‌الله زاده گفته‌‌اند كه شما خواستید كمیته‌ای تشكیل شود و سرمربی جدید را بعد از جام ملت‌ها انتخاب كند. به نظر می‌رسد كه قطبی از این موضوع ناراحت است. 

قطبی كار خیلی خوب كرد كه این نامه را نوشت. من خودم سواد ندارم كه بخواهم نظری درباره سرمربی تیم ملی فوتبال بدهم. اما به فدراسیون مشورت می‌دهم. همیشه هم به آنها گفته‌ام كه بهترین مربی را انتخاب كنند. فدراسیون مجمع دارد و در مجمع تصمیماتش را می‌گیرد.

منظورتان از بهترین مربی، خارجی است؟ 

نه. من می‌گویم بهترین مربی. شاید این مربی در ایران باشد. شاید خود قطبی باشد. من نمی‌توانم فدراسیون فوتبال را محدود كنم و بگویم فقط مربی خارجی داشته باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۸
0
0
خدائیش نداریم.البته اگر سعید لو بیشتر توضیح می داد خیلی بهتر بود.ولی همینطوری هم قبوله.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین