کد خبر: ۱۱۲۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹

وزير راه: خداوند اعتبار پروژه‌ها را می‌رساند

بلیت هواپیما مجددا افزایش می‌یابد
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وزیر راه و ترابری ارسال نامه به معاون اول رییس‌جمهوری مبنی‌بر درخواست جلوگیری از کلنگ‌زنی‌ پروژه‌های عمرانی به دلیل کمبود بودجه را رد و تصریح کرد: خودم چنین نامه‌ای را ندیده‌ام؛ ما دلمان به خداست و خداوند اعتبار این پروژه‌ها را می‌رساند.

حمید بهبهانی امروز در بازدید از هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره‌ی افزایش30 درصدی قیمت بلیت هواپیما و توقع‌های مسافران پس از این افزایش اظهار کرد: 10سال است که قیمت بلیت هواپیما افزایشی نداشته، مسافران باید توقع داشته باشند که هواپیماهایمان حداقل بتوانند راه بروند!

وی اظهار کرد نمی‌گویم با افزایش 30 درصدی، هواپیمای نو بخرند اما حداقل بتوانند هزینه‌ی خلبان، خدمه، سوخت و پارکینگ فرودگاهی را تامین کنند.

بهبهانی در پاسخ به اینکه به گفته شما «با هواپیماهای نامطمئن سفر کنیم بهتر است یا افزایش قیمت داشته باشیم؟» اظهار کرد بازار باید تعیین‌کننده نرخ بلیت هواپیما باشد و براساس عرضه و تقاضا قیمت بلیت میان خریدار و فروشنده توافق شود. اگر نرخ بلیت گران باشد خریدار جلو نمی‌آید و اگر قیمت ارزان باشد به این شیوه از حمل و نقل هجوم می‌آورند، لذا باید یک نقطه‌ی سربه‌سر در این راستا وجود داشته باشد.

وزیر راه و ترابری در پاسخ به اینکه آیا با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت بلیت هواپیما مجددا افزایش می‌یابد؟ گفت: «این قیمت مبنی‌بر سوخت ارزان است و قطعا درصدی قیمت بلیت هواپیما مجددا افزایش می‌یابد و متناسب با قیمت سوخت خواهد بود.»

بهبهانی در پاسخ به مشکل آزادراه تهران ـ پردیس و زمان بازگشایی این آزادراه خاطرنشان کرد: گره این پروژه باز شده است قطعه زمینی که برای ساخت این آزادراه دست ارتش بوده و مجوز داده‌اند که پایه‌های پل ورودی و خروجی آزادراه را بسازیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین