کد خبر: ۱۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۳

نوباوه: وضع فرهنگ در برنامه پنجم گریه‌آور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: لایحه برنامه پنجم توسعه پیش تصویب شد و من در بخش فرهنگی‌اش گریه‌ام گرفت! توجه به فرهنگ مثل یک شعار کامل است فقط چیزی که فهمیدم قرار است ورزش به بخش خصوصی سپرده شود.

بیژن نوباوه وطن، در گفت‌و گوی تلفنی با برنامه "ورزش بدون ویرایش" رادیو گفت‌وگو، از نگاه دولت به بخش فرهنگ در هنگام تنظیم برنامه توسعه پنجم انتقاد کرد و گفت: «همین الان از مجلس باز می‌گردم، لایحه برنامه پنجم توسعه پیش تصویب شد و من در بخش فرهنگی‌اش گریه‌ام گرفت! توجه به فرهنگ مثل یک شعار کامل است فقط چیزی که فهمیدم قرار است ورزش به بخش خصوصی سپرده شود. متاسفانه این نقیصه در نظام ما هم نسبت به ورزش و هم نسبت به فرهنگ وجود دارد ولی ما نباید در یک چاله عمیق‌تر بیافتیم. 

الان وضع فوتبال به نحوی است که تمام ورزش‌های خوب ما را تحت‌الشعاع قرار داده است، کشتی، بسکتبال، والیبال و بقیه رشته‌های مدال‌آور، یک زمانی از شیوه برنامه نود و عادل فردوسی‌پور انتقاد کردم تمام مطبوعات نوشتند آقای نوباوه علیه عادل فردوسی‌پور، من 30سال است با عادل رفیق هستم، من به عنوان یک منتقد صحبت نکردم به عنوان نماینده مجلس آسیب‌شناسی کردم متاسفانه مطبوعات ورزشی ما دقیقا دست می‌گذارند روی نکاتی که چالش‌برانگیز است در حالی که اگر صحبت‌های نوباوه را کنکاش می‌کردند مثل همین که شما صحبت کردید متوجه می‌شویم که من دلم برای ورزش می‌سوزد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین